Carsten skrev:Rowaphos og andre kan da også fungere i både ½ og hele år, spørsmålet er blot ved hvilken mængde Po4 blev mediet sat i akvariet og hvormeget det skal fjerne. Mediet kan uanset om det hedder Rowaphos, Aquamedic eller blot i en pose fra Aquafair optage en given mængde Po4 og nix mere.ronny.w skrev:
Denne kan også kører i systemet i op til 6 mdr. og ikke kun 1-3 uger som de fleste andre produkter.
Jeg ved dog ikke om der er noget hold i at netop denne antiphosphat fra Aqua medic kan det der er fortalt, Men prøves skal det.
Er der andre som har Hørt om denne effekt på Aqua medic AntiPhosphat ( FE )
Så det er et rent salgs triks.
Carsten kan du foreks. give et eksempel ??
1000 L vand Med en Værdi på 7 i Fosfat.
Bruger 1000 ml Aquafair Antiphosphat ( FE )
Hvor langtid og hvordan kommer du frem til tiden som mediet optager Phosphaten.

Kender ikke konklusionen fra dengang men jeg tror ikke der er kæmpestor forskel fra det ene fabrikat GFO til det andet. Til gengæld, i de mange år der er gået siden denne tråd var aktiv, er priserne på GFO hos de danske forhandlere bogstaveligt talt raslet ned.
 Kender ikke konklusionen fra dengang men jeg tror ikke der er kæmpestor forskel fra det ene fabrikat GFO til det andet. Til gengæld, i de mange år der er gået siden denne tråd var aktiv, er priserne på GFO hos de danske forhandlere bogstaveligt talt raslet ned.