- Endnu engang tusind tak for de pæne ord!Marco R skrev:Det er bare så gennemførtDet er squ en fryd for øjet at se dit akvarie

- Endnu engang tusind tak for de pæne ord!Marco R skrev:Det er bare så gennemførtDet er squ en fryd for øjet at se dit akvarie
Tak Kim.exzos skrev:Glæder mig til at se det
Det skal da også fyldes godt op med sps engang
Hvad er planen med at holde ca vedlige?
Hej Christian.christiantt skrev:Skal du ikke have boret sikkerhedshuller i udstrømningsrørene??
Og jeg bliver nødt til at komme forbi en gang og tage billeder af "detaljer" som jeg skal huske til næste balje - bla. den tappehane på nedløbet til sumpen. Den har jeg også set før, og syntes at det er rimelig smart
Tak Michael.Lord Mike skrev:Føj det ser godt ud Flemming![]()
Fed udsigt fra skrivebordet
Du er da velkommen til at kikke ind forbi hvis du mangler inspiration til stensætning, jeg mener jeg stadig har nogle akryl pinde til at ligge!William Jr skrev: - Jeg fik desuden lært mig at det er svært at indrette et akvarie som kan ses fra tre sider, det havde jeg ikke prøvet før...
" Jeg prøver altid at tilstræbe at indrette et akvarie fra højre, for at undgå at akvariet bliver for "let læst" at kigge på. Jeg syntes at øjnene er tilbøjelige til at se akvariet fra venstre, som at læse en bog... Er det samtidig indtrettet fra venstre, så savner man inspiration og kommer til at kede sig. Men det var svært denne gang... Så det skal nok blive ændret et par gange endnu før jeg er helt tilfreds!"
Tak Peder.peder skrev:Skal nok blive supertotalheltigennemordentlig det der
Tak Jesper.Hvam skrev:Du er da velkommen til at kikke ind forbi hvis du mangler inspiration til stensætning, jeg mener jeg stadig har nogle akryl pinde til at ligge!William Jr skrev: - Jeg fik desuden lært mig at det er svært at indrette et akvarie som kan ses fra tre sider, det havde jeg ikke prøvet før...
" Jeg prøver altid at tilstræbe at indrette et akvarie fra højre, for at undgå at akvariet bliver for "let læst" at kigge på. Jeg syntes at øjnene er tilbøjelige til at se akvariet fra venstre, som at læse en bog... Er det samtidig indtrettet fra venstre, så savner man inspiration og kommer til at kede sig. Men det var svært denne gang... Så det skal nok blive ændret et par gange endnu før jeg er helt tilfreds!"![]()
Men ellers et fedt projekt du er vad at have bygget op der
- Selvfølgelig OlsenOlsen skrev:Der er godt nok sket noget siden jeg sidst tjekkede. Det ser lovende ud! Hvad er de næste ting der skal laves og hvordan går det med din BK, har du fundet den optimale indstilling? Efter vi har tætnet vores skab høres den næsten ikke mere. Kunne du lokkes til at tage et billede af din Durso? Vores Durso synes ikke at tage så meget af overfladevandet som vi kunne ønske, så måske vi kan få lidt inspiration der.
- Ja, men uden returpumpe som jeg ikke har modtaget endnu... Sump og akvarie kører hver for sig!exzos skrev:Er det oppe og køre imorgen når jeg kommer?
- Jeg har ingen anelse om hvad de koster... De er fra et sløjfet projekt hvor disse indgik samlet i købet!Holst skrev:Kunne godt tænke mig at høre hvor du har købt dine allu profiler ?
De er RØV dyre hos Farnell og RSOnline.
Tusind tak Steen.spdiving skrev:WOW... Den er genemført den her balje har lige været helle tråde igenem IGEN![]()
Steen
- Glæder mig... Jeg savner selv disse billedtråde i DK, ligegyldigt hvor stort karret er!spdiving skrev:Med den lækre opsætning af teknik er tiden på tråde sgu det værd.
Lækre billeder og fedt at du gider oploade så fede detalieret billeder.
Steen