Så kommer der her en første billedeserie fra Møn Sø-Stutteri

Det var ellers lidt af en tur vi var på i går. Joerg kom 40 min. for sent, og vi stod og ventede ved en rasteplads nord for Vejle. Hans forretningsaftale i Jylland havde aflyst deres møde, så han kørte kun op til Jylland for vores skyld. Han var så sød, at han havde levende mysis med til os. Men vi fik at vide, at de var vant til frost, og vi måtte ikke give dem for meget levende, for så kunne de blive forkælede

Bagefter skulle vi til Skanderborg og hente nogle fjedre til en bil, for Marc (M&T). Der var så uheld på motorvejen. 3 biler var kørt ind i hinanden og så sad vi i kø.
Bagefter skulle vi bytte masser af frags i Vejle.
Da vi landede hos Jesper ØH, var kl. 21.30, men Jesper er jo utroligt sød, og bød på kolde colaer, og det var tiltrængt. Hans koraller står så sindsygt flot, selvom han kun har T5 lys over. Søhestene kom med op, sammen med mysis, og så fik de lige lidt guf til turen hjem. Efter en lang hyggesnak, bytten rundt osv. kørte vi endelig til Møn kl. 23.30.
Godt, der næsten ingen trafik og politi var på vejene, for der blev kørt frisk til, og vi landede kl. 1.45. Søhestene var oppe i baljen kl. 2.30, og vi tørnede meget udmattede i seng.
Kl. 7.30, blev jeg vækket af en brumbasse i soveværelse, så var det op. Jeg kan ikke sove mere, og nu sidder jeg med morgenkaffen, og har fotograferet her til morgen, og nyder bare vores nye små beboere