TakkerNicki Henriksen skrev:Savler
Det er så flot det akvarie, hvad kører du det med?

TakkerNicki Henriksen skrev:Savler
Det er så flot det akvarie, hvad kører du det med?
Mange takTutter skrev:Super billeder af et smukt akvarie.
Jeps true undata. Ligner meget den samme som den du harjonas _sandager skrev:Det ser super godt ud!
Hvilken koral er det på billede nr 9? Er det en m. undata?
Jeg syntes nok den lignede. Jeg er helt vild med de lyse polypper.Jesper ØH skrev:Jeps true undata. Ligner meget den samme som den du harjonas _sandager skrev:Det ser super godt ud!
Hvilken koral er det på billede nr 9? Er det en m. undata?Har din blå vækstkant ?
Min står på bunden helt op til frontruden. Jeg har godt nok ikke minfra PederP, men er næsten sikker på det er de samme.jonas _sandager skrev:Jeg syntes nok den lignede. Jeg er helt vild med de lyse polypper.Jesper ØH skrev:Jeps true undata. Ligner meget den samme som den du harjonas _sandager skrev:Det ser super godt ud!
Hvilken koral er det på billede nr 9? Er det en m. undata?Har din blå vækstkant ?
Nja, lige nu har den ikke blå kant. Men ude hos PederP havde den det. Tror min får for meget lys. Hvordan står din i forhold til lyset, for den har jo gode farver
Det ligner i hvert fald den samme. Min står lige nær det aller lyseste sted i akvariet, så jeg tror bare jeg flytter den. Tak for infoJesper ØH skrev:Min står på bunden helt op til frontruden. Jeg har godt nok ikke minfra PederP, men er næsten sikker på det er de samme.jonas _sandager skrev:Jeg syntes nok den lignede. Jeg er helt vild med de lyse polypper.Jesper ØH skrev:Jeps true undata. Ligner meget den samme som den du harjonas _sandager skrev:Det ser super godt ud!
Nja, lige nu har den ikke blå kant. Men ude hos PederP havde den det. Tror min får for meget lys. Hvordan står din i forhold til lyset, for den har jo gode farver
Nej den er super friskPoulD skrev:Meget flotte sager og billeder.
Har din Odontanthias borbonius dårligt øje, eller er det bare billedet?
Mange takcharlie saltvand skrev:Smukt, smukt, SMUKT!
Din balje er bare så flot Jesper.....
Hvis mit akvarie, med tiden bliver bare halvt så flot som dit, så vil jeg være en meget glad mand![]()
Og hold nu kæft det er en MEGA samling ædelsten du har efterhåndentør du give et bud på hvor mange penge der er for?
Hvor mange, og hvilke fisk har du i pt?
Hvordan med lys? Du køre T5 ikk? Det er fede farver, hvilke rør har du i? Hvor mange watt i alt og hvor mange timer pr dag?
Jeg mener at kunne huske at du nærmest har 0 i nærringsværdier, er det ikke rigtigt? Og holder du den nede med andet en skummer og så naturlig nedbrydning?
Mange hilsner
Charlie
Mener du den der døde ? :/palamo123 skrev:Der er dælme godt nok smæk på.
Hvilke farver har den sidste?
Takker. Håber på overlevelse på demMic4700 skrev:Den ser godt nok lækker ud , tillykke med den fede Monti.