Helena skrev:Som altid meget inspirende billeder, ser meget velfungerende ud, er der aldrig noget der driller

Der er bestemt hele tiden noget der driller, der hvor jeg har haft størst problemer er ved fiske-død. jeg tror at jeg siden opstarten på det nye akvarie har brugt omkring 6-7000,- på fisk som er døde, dette skyldes også dum-hedder fra min side at indkøbe fisk mm. inden akvariet er ordenligt indkørt (efter min mening 2år). På koral siden har jeg faktisk ikke haft de store tab, men jeg har dog været nød til at smide en masse Montipora Digitata i mange forskellige farver ud pga et snegleangreb på disse.
Men sumasumarum er også at hvis man ikke engang imellem kan tage nogle tab så er det nok også den forkerte hobby man har kastet sig selv ud i
Carsten skrev:Efter hvad jeg har forstået, så er de ikke så stridbare som Kaudernii. Men det kan jo være at du senere kan modbevise det.
Men efter hvad jeg har set inde hos Thomas, så er ungerne meget meget mindre end kaudernii's så der skal nok en hel del mere arbejde til at få ungerne op.
Kunne levende forestille mig at der skal nogle hjuldyrs kulturere til.
Jeg tror heller ikke at de er så stridbare som Kaudernii kan være, da jeg ikke rigtig har kunne finde noget på skrift omkring dette, så tiden må vise hvordan det kommer til at gå. Ang. unger så er det ikke min hensigt at gå igang med yngel på disse da jeg ikke på nuværende tidspunkt har mulighed for at isolere ungerne væk fra det oprindelige akvarie. Men jeg har da nogle planer omkring udvidelse af en akvariereol så man skal da aldrig sige aldrig, men dette kommer når der er tid og ikke midst økonomi til dette.