Det er godt man ikke er farveblind...

Er de nemme og holde, og tak for hjælpen.gnizten skrev:@ morten
De kalder dem for Christmas Tree Worms... vistnok Spirobranchus giganteus på latin...
Okay der fik jeg svar på den nye tråd jeg ellers havde lavet, af frygt for og fylde din tråd med spørgsmål.gnizten skrev:@ Morten.
Ja det er meget nemme at holde, er meget glade for lys, stiller ellers ikke de store krav...
Er Det en sten/koral de bor i, eller er de købt "løse"gnizten skrev:@ Morten, ja det kan jeg se. Jeg har haft dem længe i min balje, og de har "formeret" sig på begge af de koraller de bor i
Det en form for koral som de bor i, hele overfladen er dækket af små polypper. De kan blive enormt store, ser dem ofte på mine dykkerferier, hvor de er op til flere meter i diameter, og er fyldt med juletræer. Mega flotte, bliver de forstyrret forsvinder de på sekundet ind i deres rør, forestil dig at svømme over en af de helt store med flere hundrede af dem, og de bare er forsvinder, efterhånden som man passerer demMorten1990 skrev:Er Det en sten/koral de bor i, eller er de købt "løse"gnizten skrev:@ Morten, ja det kan jeg se. Jeg har haft dem længe i min balje, og de har "formeret" sig på begge af de koraller de bor i
Ja det ville være fedt og se.gnizten skrev:Må prøve ved lejliged om ikke jeg har et filmklip et sted fra en af vores ture, hvor man kan se dem...
UV Cessnagnizten skrev:En lille hilsen fra Maldiverne...
Fik lige snuppet dette billede i forgårs... Nu er baljen sgu for lille...
Flere billeder følger, men forbindelsen her fra atollen er ikke den bedste....
Ja for pokker, det kunne være at vinkøleren, og kaffeautomaten skulle kobles på, sådan at når månelyset falder på i baljen, brygges kaffe, eller knappes amarone opMoG skrev:Hold da fest Tom .. Nu er det sgu da efterhånden kun MoccaMasteren og bagemaskinen du mangler at koble til den ghl...!![]()
synes det er imponerende hvad du får programmeret den til at styre ..
Men det er satme gejl må jeg sige!Glæder mig meget til at se det irl!
Ved ikke hvad det er for en fætter, men rigtigt nok ligner den rød neon, der har fået væksthormoner...pederrevnørd skrev:Stimefisken på næstsidste billede, er det en slags torpedomakrel ?
De er sindsygt smukke, ligner lidt store mega smukke rød neon hehe
Og i øvrigt slet ikke misundelig på dig mht Maldiverne
Dark Banded Fusilier (Pterocaesio tile)gnizten skrev:Ved ikke hvad det er for en fætter, men rigtigt nok ligner den rød neon, der har fået væksthormoner...pederrevnørd skrev:Stimefisken på næstsidste billede, er det en slags torpedomakrel ?
De er sindsygt smukke, ligner lidt store mega smukke rød neon hehe
Og i øvrigt slet ikke misundelig på dig mht Maldiverne