Jeg har ikke sat kamholderen - Som sagt er akvariet et Geis. Jeg har udelukkende hældt vand i akvariet

ok? jeg er ikk helt med ? du har igen kam holder på så du kan justere din kam?Han$en skrev:Søg på Deltec HLP4040
Jeg har ikke sat kamholderen - Som sagt er akvariet et Geis. Jeg har udelukkende hældt vand i akvariet
Det er intet mindret end smuktHan$en skrev:Tager lige et sammenligningsbillede mellem de 2 forskellige typer senere i dag
Yes pleaseHan$en skrev:Opdateret med Trachyphyllia og en T. derasa musling.
Forsøger om jeg ikke kan få taget friske billeder senere denne søndag
Det du ser ér mit algeboomKewin skrev:Ja kalkalger kan vi lide![]()
Har lige et par spørgsmål...
Har du slet ikke haft noget algebloom?
Synes jeg har hørt at blennider ikke kan så godt sammen, hvordan går det med at have en hugo og ecsenius sammen?
Og sidst, men ikke mindst... Tilgiv mig hvis der allerede er blevet spurgt om det (Orkede ikke lige at kigge 13 sider igennem) skal du ikke have noget bundlag?
Okay lyder godt. Overvejer også at putte en Ecsenius i mit, men var ikke sikker på Hugoen - nu skal det ihvertfald prøves.Han$en skrev: Det du ser ér mit algeboomAlle stenene er super indkørte, og renset utrolig grundigt i saltvand inden de kom i. Så vandet var stadig krystalklart efter endt stensætning. Ud over det snyder jeg også lidt, ved at have kørt med VSV siden dag 2. Det tager så næringsstofferne i opløbet, og giver algerne meget lidt at leve af.
Blenny'erne hygger sig. De ligger ofte lige ved siden af hinanden, eller endda på hinanden. Der har aldrig været det mindste.
Og jo der skal sand i - Jeg har bestilt og betalt hos Moby, og han satser på at få det hjem tirsdag. Lige så snart sandet er kommet i, kan jeg få rettet mine pumper til, og placeret koraller! Dem du ser i Acryl-skålen kan simpelthen ikke stå på bunden uden at skøjte af H til om bag det hele. Og polypperne skal blive i bundniveau, og holdes på plads af sandet. Så indtil det er kommet i, er det en stor rodebutik på bunden
Jeg kan ikke rigtigt bestemme mig for om de har mistet farve, eller om de skifter.. Den med orange midte og grøn kant holder farven ret godt, billedet snyder lidt. Men den helt Orange, er ved at blive mere pink i det.. Så det er spændende hvad det ender op medNicki Henriksen skrev:Det ser sku da godt ud, Hansen..
men har de ricordea'er du hentede her i Måløv ikke mistet lidt af farven?
Det matte skuldes nok at jeg skød billederne med høj ISO, og ikke har behandlet demLarsSteen skrev:det ser lidt ''mat'' ud, hvilken blå rør har du ?
Jeg har hugo og 2 ecsenius gående sammen uden problemer over hovedet og der har aldrig været problemer.Kewin skrev:Ja kalkalger kan vi lide![]()
Har lige et par spørgsmål...
Har du slet ikke haft noget algebloom?
Synes jeg har hørt at blennider ikke kan så godt sammen, hvordan går det med at have en hugo og ecsenius sammen?
Og sidst, men ikke mindst... Tilgiv mig hvis der allerede er blevet spurgt om det (Orkede ikke lige at kigge 13 sider igennem) skal du ikke have noget bundlag?
Tak tak.. Men ærgerligt at de fine fragmenter ikke skal flytteSteffenhn skrev:Det ser godt ud, rigtig godt ud endda![]()
Sikke en masse fine frags du har, det er jo lige hvad jeg står og mangler