Du må lige se og få lagt en film op! Ellers kunne det jo bare være en "røver"!

den bad du selv ompeder skrev:Siger den noget;-)
nu siger jacob nej,lige før sagde han jahellfish skrev:Det lyder sgu meget sejt! Glæder mig virkelig til at se om vi igen bliver taget ved næsen i Danmark, når nu den er sat til 299$ i USA
Jacob?ole. skrev:nu siger jacob nej,lige før sagde han jahellfish skrev:Det lyder sgu meget sejt! Glæder mig virkelig til at se om vi igen bliver taget ved næsen i Danmark, når nu den er sat til 299$ i USA
mærkelig![]()
jep!hellfish skrev:Jacob?ole. skrev:nu siger jacob nej,lige før sagde han jahellfish skrev:Det lyder sgu meget sejt! Glæder mig virkelig til at se om vi igen bliver taget ved næsen i Danmark, når nu den er sat til 299$ i USA
mærkelig![]()
jeg spørger altid jacob når jeg skal tage vigtige beslutninger og hvis jeg får et svar jeg ikke bryder mig om spørger jeg da bare indtil jeg får et svar der passer mig,også siger jeg tusind tak jacob du er genial!hellfish skrev:Haha den kendte jeg ikke!!
Jeg må ikke vise selv pumpen, men kan sagtens lægge en video ud, hvor jeg filmer oppefra - der vil du tydeligt kunne se hvad der sker - mine acropora flytter sig jo ikke barenbd skrev:Svært at vurdere flowet i videoen, men hammerkorallerne bevæger sig da
Må vi ikke se selve pumpen i action?
Hej Dyhr,Dyhr skrev:Hvad er så vurderingen Peder?
Kan jeg bruge den på højkant i mit 350l hjørne, eller er den for kraftig?
Og lige et ekstra plus for dit altid smukke akvarie og go' weekend.
Tak Preben,Preben skrev:Hej Peder
Flot som sædvanligt. Vidio er et godt medie, jeg ved ikke med musikken! Mine hunde kunde ikke lide den
Vandskift: 20 L. overrasker mig, jeg ved godt der er nogle der ikke skifter vand.
Glæder mig til en ny pumpe en dag, men det kommer vel
Mvh Preben
tusind tak kære Oleole. skrev:tilykke med den nye pumpe,håber du bliver glad for den
Hej Kanstrup,kanstrup skrev:Man får jo absolut ingen ide om hvad det er for en pumpe eller hvad den kan ud fra den video Peder. Men fint ser akvariet da ud.
Det gør jo så bare besparelsen størreMoG skrev:Mener da det er 35w Carsten ...
Tak, troede faktisk den var lidt højere(skide Dong) sorryw00tifrutti skrev:Omkring 2 kr er et godt udgangspunkt