Er ik så god til at vente til folk har tid så det er ik blevet helt perfekt men det er nu godt nok til sådan et mørkt rum som under trappen

De er flottere i virkeligheden , har desværre ikke talent for det med billederne. De er skrig orange med en lilla kant. Og så har jeg de blå med grøn kanttim_rn skrev:Sindssygt flotte ricordea. Er de lige så lilla i virkeligheden?
Med 84 forskellige syndere i et forholdsvis lille system (dog stadig 4x af mit..), hvor meget falder kh på en dag/uge uden tilsætning, ved du det? Bare sådan cirkus.
Mange tak pederPederP skrev:Det ser top lækkert ud.
Alt ser ud til at trives.
Jeg oplever det samme og tænker at det er svært at blæse og have mel i munden: et velkørende sps akvarium er svært at opnå når en fiskebesætning samtidig skal fodres så de er velnærerede og sunde...Mikas skrev:Mange tak pederPederP skrev:Det ser top lækkert ud.
Alt ser ud til at trives.koraller er let, tilgengæld har jeg ik meget held med nye fisk
Har efterhånden mistet modet til at købe flere men så er der jo bare flere penge til koraller
Jeg har problemer med at holde anthias, da de kræver så meget foder at jeg får for høj nitrat, så jeg nøjes med gul kirurg, et par gylter, et kardinalpar og et par klovne.Mikas skrev:Det er nu ikke fordi jeg ikke fodre nok vil jeg mene.
De dør bare efter kort tid..
Alle de fisk der er på min ønske liste overlever aldrig når jeg køber dem. Et par uger maks
Men som jeg har sagt før så er det nok derfor forhandlerne kan tage nye fisk hjem hver eneste uge. Hvis overlevelses raten var stor så havde vi nok fyldt vores akvarier meget hurtigt. Men må indrømme jeg blir træt af at skylle dyre fisk ud så nu blir der ik købt flere lige foreløbig
Tror min ligger på under 20% hvis man kigger på et år