Morten1990 skrev:billede nr 22 hva er det for en krabat
Oxymonacanthus longirostris
Så kan du vel også huske hvad billede 25 er for en
Kan sige at den kom til Norge
Mener det er en Liopropoma carmabi, de er vist relativt sjældne i handlen eftersom de lever på ret dybt vand. 1600,- for en fisk på den str. siger lidt om det, man skulle ikke regne en kg-pris ud
Mener det er en Liopropoma carmabi, de er vist relativt sjældne i handlen eftersom de lever på ret dybt vand. 1600,- for en fisk på den str. siger lidt om det, man skulle ikke regne en kg-pris ud
Jeg kan ikke huske navnet men prisen kan jeg huske ca 7500 kr.
Den er ikke støre end en stor fritmani
Billederne er linket fra min side og i kan også se dem på spdiving.dk
Jeg kan ikke huske navnet men prisen kan jeg huske ca 7500 kr.
Den er ikke støre end en stor fritmani
Billederne er linket fra min side og i kan også se dem på spdiving.dk
Ja, udbud og efterspørgsel - den stod bare til 1600,- på mobys webshop - men er den eftertragtet kan prisen jo stige ganske hurtigt. 7500,- så er den også betalt
Nok verdens sejeste fisk! Står aller øverst på min liste!
Lotte herindefra havde én i lang tid faktisk, men den kræver et stort akvarium med massere af Acroer for at holde den kørende og ikke mindst for at undgå den ripper alle acroernefor polypper.
Her er en video af den hvor den spiser artemia, de havde den i hvert fald i 6 måneder - kan desværre ikke huske resten af historien.
Lotte herindefra havde én i lang tid faktisk, men den kræver et stort akvarium med massere af Acroer for at holde den kørende og ikke mindst for at undgå den ripper alle acroernefor polypper.
Her er en video af den hvor den spiser artemia, de havde den i hvert fald i 6 måneder - kan desværre ikke huske resten af historien.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja fandt også en gut i USA som fik dem til at lægge æg
Kan huske jeg prøvede at overtale Peder til at få sig et par - men han var sgu for glad for sine acror hahahahahah - tøsedreng
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Cola kirugen har jeg næsten lige fisket op af akvariet
de to andre fisk jeg har købt ser dog ikke ud til at havde nogle mén, har end da fodret dem med frisk tang og akvariet er godtnok blevet tyndet ud for alger
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja fandt også en gut i USA som fik dem til at lægge æg
Kan huske jeg prøvede at overtale Peder til at få sig et par - men han var sgu for glad for sine acror hahahahahah - tøsedreng
Hov hov
Eneste grund til at jeg ikke købte dem, var fordi den ene manglede en prik(og det kan man jo ikke ha)