Hvor flytter I hen?
Godt du beholder hardwaren, for vi vil ikke undvære dine baljer, hvor du virkelig går i dybden med niecer indenfor hobbyen... Glæder mig til at se hvad du kaster dig over næste gang:)
engelquist skrev:Hvor flytter I hen?
Godt du beholder hardwaren, for vi vil ikke undvære dine baljer, hvor du virkelig går i dybden med niecer indenfor hobbyen... Glæder mig til at se hvad du kaster dig over næste gang:)
vi har købt en ejerlejlighed hernede i det tyskeland og har allerede købt 60kg sand ind så det bliver noget med en dsb og mix reef
super godt at høre!!!
selvom jeg ikke har skrevet meget i din tråd har jeg fulgt den nøje med stor interesse!
Godt at høre du fortsætter fra dine nye lokaler...
vi har købt en ejerlejlighed hernede i det tyskeland og har allerede købt 60kg sand ind så det bliver noget med en dsb og mix reef
Var der ikke noget om at I ville flytte til Finland??
Er det så stadig i Sollingen at I har købt lejlighed??
nej aldrig;)det bliver skørere og skørere jo mer nordpå man kommer:)
den nye lejligheden ligger i münster hvor vi har boet hele tiden men det er lidt mærkelig konen kommer fra finland jeg kommer fra norge og børnene fra danmark og vi bor i tyskland
ole. skrev:nej aldrig;)det bliver skørere og skørere jo mer nordpå man kommer:)
den nye lejligheden ligger i münster hvor vi har boet hele tiden men det er lidt mærkelig konen kommer fra finland jeg kommer fra norge og børnene fra danmark og vi bor i tyskland
jeg byttet dem men alt levende er væk nu vi flytter og jeg starter en ny balje op uden søgræs jeg tror jeg er den første på forum der har haft dem det er ellers ikke så mange der bryr sig om dem det er jo til at forstå men de er økologisk vigtig for revene der ude