pederrevnørd skrev:Kenneth,
Det bliver jo smukkere og sundere, og fantastiske faver du får frem på dine billeder og video
Jeg kan jo se af din stensætning at du oz er lidt fan af Ching Chai - fantastisk balje.
Blev nødt til at skrive igen i din tråd - så imponeret er jeg.
Det du har gang i her er topklasse - og det er ren kærlighed og dygtighed.
Keep up
Mvh
Peder
Heysa Peder -
Tak for dine rosende ord.. dem blev jeg sku glad for.
De fleste billeder samt videoerne har ikke været igennem fotoshop ( nogle af dem har lige fået en lille tur) , og synes selv jeg ikke helt kan få de rigtige farver frem på billederne.. synes de er flottere i virkeligheden.. men sådan er det vist altid med akvarie billeder.
Føler jeg stadig har meget at lære endnu omkring navne på koraller etc. etc... måske fordi min hukommelse er SÅ fantastisk dårlig.. men det arbejder jeg lidt med. haha. Men det mest grundlæggende har jeg vist styr på.. men det fede ved denne hobby er at man lære sku hele tiden... og får hele tiden "a-ha" oplevelser.
Ja.. Ching Chai.. for dælen det er et fedt akvarie... (han har dog lige pillet alle korallerne af opsætningen fordi han skulle nogle små anemoner til livs

- Men er sikker på det bliver lige så flot igen.. hvis ikke endnu flottere)
Du må lige smide en pm hvis jeg skal komme forbi en dag og skyde noget video eller tage nogle billder af dit akvarie/koraller. - Og en god undskyldning for mig at se det live.... hahaha. Så skal jeg nok smække det sammen i en lille video til dig. Jeg synes det er meget sjovt at sidde og hygge med.