pas. jeg havde i hvertfald maske på da jeg malede, og det lugtede godt til så ja der har været noget i. men nu har det kørt godt et år og nogle af fiskene har jeg haft lige siden opstart, kan være de lever i en stor rus af kemikalier
men man kan altså godt, og inden under er glasfiberen, og det er jo også noget ret krass lugtende noget:)
malawi: jo det går fint, han er ved at få lov at svømme lidt mere rundt nu:) og sårene er helet ret hurtigt, så det ser umiddelbart ret fint ud.
Han$en: ja, men det er lidt dyrt at fylde helt ud:) nu har det kun kørt et år, så korallerne skal nok få vokset til, og så skal der nok os købes lidt mere, men det kommer med tiden:) tømte et helt akvarie ved en forhandler for koraller, og det fyldte godtnok ikke ret meget da det kom i.
Hehe, Carsten og ronny kom lige frem med dagens humorspalte
Mixtur - Det var absolut intet negativt Jeg refererede egentlig til stensætningen. Synes der virker så tomt i det, pga der næsten kun er flade sten.. Savner nogle "øer" Og lad mig gætte - Dere r garanteret 150+kg i
Mixtur skrev:malawi: jo det går fint, han er ved at få lov at svømme lidt mere rundt nu:) og sårene er helet ret hurtigt, så det ser umiddelbart ret fint ud.
Han$en: ja, men det er lidt dyrt at fylde helt ud:) nu har det kun kørt et år, så korallerne skal nok få vokset til, og så skal der nok os købes lidt mere, men det kommer med tiden:) tømte et helt akvarie ved en forhandler for koraller, og det fyldte godtnok ikke ret meget da det kom i.
Ha ha så er det ikke her du har købt koraller - så var dit akvarie fuld nu
heheh, nej det også helt fint, følte det heller ikke sådan, for det er TOMT, lidt, men fiskene fylder lidt efterhånden, men det ses jo ikke rigtig på billederne:)
ja lige et par kg mere end de 150kg(ca 400-500kg) har også en smule i sumpen:)
ja det nok rigtig, min vlamingii er ca. 30 cm hvis det kan hjælpe lidt:) kan desværre ikke tage fullshoot af akvariet, det bliver for lyst, eller så kan jeg bare ikke finde ud af at bruge mit kamera(nok mest sandsynligt):)
Mixtur skrev:ja det nok rigtig, min vlamingii er ca. 30 cm hvis det kan hjælpe lidt:) kan desværre ikke tage fullshoot af akvariet, det bliver for lyst, eller så kan jeg bare ikke finde ud af at bruge mit kamera(nok mest sandsynligt):)
Høj lukkertid, og lav ISO - Så skulle du nok kunne finde dig en gylden mellemvej på de 2, til et billede der virker.
tror problemet ligger i vores 2 stk 400W HQI, lige der hvor de hænger bliver billedet helt hvidt næsten. eller kan man også indstille sig fra du, udover hvis jeg bruger blitz
Mixtur skrev:ja det nok rigtig, min vlamingii er ca. 30 cm hvis det kan hjælpe lidt:) kan desværre ikke tage fullshoot af akvariet, det bliver for lyst, eller så kan jeg bare ikke finde ud af at bruge mit kamera(nok mest sandsynligt):)
Høj lukkertid, og lav ISO - Så skulle du nok kunne finde dig en gylden mellemvej på de 2, til et billede der virker.
Men 30cm N. vlamingi.. Min er 4cm
Holda op. så er mixtur's chromiser større end din vlamingii.
Er det med vilje alt dit er småt
HEHE
ronny.w skrev:Holda op. så er mixtur's chromiser større end din vlamingii.
HEHE
Ja selvfølgelig er det da med vilje.
Hvis man absolut vil have kirurger i et 54L, så er man også nødt til at finde dem så små, at de stadig vil have masser af svømmeplads i forhold til deres størrelse
Og jeg valgte størrelserne ud fra antal cm. fisk, til antal cm. akvarie, som man fx ser det med større fisk i et 400L - Så der fra passer tingene sammen.. Endnu. Godt det nye snart er klar
ronny.w skrev:Holda op. så er mixtur's chromiser større end din vlamingii.
HEHE
Ja selvfølgelig er det da med vilje.
Hvis man absolut vil have kirurger i et 54L, så er man også nødt til at finde dem så små, at de stadig vil have masser af svømmeplads i forhold til deres størrelse
Og jeg valgte størrelserne ud fra antal cm. fisk, til antal cm. akvarie, som man fx ser det med større fisk i et 400L - Så der fra passer tingene sammen.. Endnu. Godt det nye snart er klar
Så lad mig gætte er konen også en lille nips ? hvor du har masser af svømme plads også HEHE
ja sådan er det, ville nok måske også have stilt det anderledes hvis jeg skulle lave det nu, men vil ikke rode i min stensætning nu, det må vente til engang hvis der skal laves nyt akvarie eller noget.
nå det vist tid til en lille opdatering af akvariet nu:)
Vedhæftede filer
den ene imperator kejser der er kommet lidt i gang med at skifte til voksen dragt:) man kan ikke rigtig se at stregerne er godt igang med at blive gule.
den anden imperator som ikke er nået så langt endnu