Vi kan jo også benytte fb siden til "snik-snak" og linke til de mere "tunge" tråde herinde?
Fedt! Så tager jeg en håndfuld Corona medTykki skrev:Hrmpff! Nå! Jeg prøver at smide kran og unger ud en weekend, men det må så blive en chiligryde!
Hørt!!!Jones skrev:Jeg er af den klare opfattelse at dette forum hverken er bedre eller dårligere, end brugerne. Vi som brugere definerer selv Saltvandsforum. Om det er personligt eller ej har ikke en skid med profilernes transparens at gøre, men om tonen vi skriver i. På facebook ser jeg det ene stupide opslag efter det andet, men herinde er der da også nogle. Jeg tror ikke at det ene site er bedre end det andet, men jeg synes at der er noget hyggeligt og hjemligt/genkendeligt ved Saltvandsforum. Jeg kan gode lide at det ikke ændrer layout. Køb og salg har alle dage været et samtaleemne, men det fungerer sgu. Bare se på nogle af de gamle rotter herinde. Jeg har ikke mødt 99% af dem i virkeligheden, men alligevel kan jeg føle mig som en del af et fællesskab med dem, bare fordi vi har brugt siden her sammen i så mange år.
Jeg synes at Saltvandsforum er fedt og måske vil andre synes det samme hvis vi alle skifter brugernavne til noget sejt. Jeg husker en bruger der hed "batluder". Vedkommende må have været genial, for jeg griner stadig hver gang jeg tænker på det navn. Hvis alle havde sådan nogle syge navne ville jeg dagligt logge på SF blot for at grineMåske flere ville gøre det samme.... Nah, de kommer sgu nok alligevel, for her er masser af god viden. Og helt ærligt, så vil jeg hellere bruge et forum med folk, som godt kan overskue lige at læse lidt op på tingene selv, frem for at skulle spørge om alt på facebook.
By the way, så får jeg et to meter langt akvarie i kælderen, så I kan godt glæde jer til jeg vender tilbage til væg til væg stilen, som jeg rockede den i 2008 !
Jeg er meget enig, Johan. Og mht. brugernavn, så skulle jeg måske benytte mit alias fra ecykling (Bkoolligaen): HumlefarJones skrev:Jeg er af den klare opfattelse at dette forum hverken er bedre eller dårligere, end brugerne. Vi som brugere definerer selv Saltvandsforum. Om det er personligt eller ej har ikke en skid med profilernes transparens at gøre, men om tonen vi skriver i. På facebook ser jeg det ene stupide opslag efter det andet, men herinde er der da også nogle. Jeg tror ikke at det ene site er bedre end det andet, men jeg synes at der er noget hyggeligt og hjemligt/genkendeligt ved Saltvandsforum. Jeg kan gode lide at det ikke ændrer layout. Køb og salg har alle dage været et samtaleemne, men det fungerer sgu. Bare se på nogle af de gamle rotter herinde. Jeg har ikke mødt 99% af dem i virkeligheden, men alligevel kan jeg føle mig som en del af et fællesskab med dem, bare fordi vi har brugt siden her sammen i så mange år.
Jeg synes at Saltvandsforum er fedt og måske vil andre synes det samme hvis vi alle skifter brugernavne til noget sejt. Jeg husker en bruger der hed "batluder". Vedkommende må have været genial, for jeg griner stadig hver gang jeg tænker på det navn. Hvis alle havde sådan nogle syge navne ville jeg dagligt logge på SF blot for at grineMåske flere ville gøre det samme.... Nah, de kommer sgu nok alligevel, for her er masser af god viden. Og helt ærligt, så vil jeg hellere bruge et forum med folk, som godt kan overskue lige at læse lidt op på tingene selv, frem for at skulle spørge om alt på facebook.
By the way, så får jeg et to meter langt akvarie i kælderen, så I kan godt glæde jer til jeg vender tilbage til væg til væg stilen, som jeg rockede den i 2008 !