opelastra skrev:som jeg skrev lever alt inu og jeg har kørt med det i ca 3,5 mdr og industri ja EKS, du betaler 3000 forretning skal tjene 100 % så er vi på 1500 så skal der købes ind til og lave lampe så skal folk ha løn så skal der reklamer til så skal lampen sendes pakkes og deri følger der sjældent en serlig god pære med så ja jeg tror faktisk at man kan lave ting til en meget billig penge men moske har du ret lad os nu se

Teoretisk kan det jo være at du ved en slump, har funnet noe som kan brukes, ingenting ville vært bedre en det, og til den prisen er det jo KANON.
Der var engang en mann som satt i sin hage, og der falt ned et eple
DIY Tunze, de ble testet, det er mange ting som kan testes og gi et svar, også Opels Ford lamper, test dem og vi får se, kansje vi nå kan slippe kjølere, overoppheting og korall bleking.....
Det finnes kansje noen som kan finne ut av Kelvin osv på de lampene, det bør huskes på at det eksisterer lavvolts xenon lamper som yter maser av kelvin, sjekk bare de nyere MB og BMW, det er bra blått lys med en sånn en i karet.
Det er også noen lamper til bil industrien som heter HID Xenon disse leverer store mengder lys og har en fargetemp på 5000 til 8000 K, det skal ikke så mye til før det dukker opp en anen pære som har de resterende 2000+ Kelvin og da er vi der.
Keep an open mind...