Låger/front til nyt indbygningsakvarium
- Esben
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8700 Horsens
- Saltvand siden?: 1999
Låger/front til nyt indbygningsakvarium
Da jeg i vores nye hus har mulighed for at få akvariet indbygget. Skal den nye balje da selvfølgelig ind i væggen. Akvariet kommer til at måle L250xD100xH60. Jeg får mulighed for at betjene det fra begge sider. Det jeg mangler er nogle pæne låger, så det er muligt at betjene forfra. Det er vigtigt at det kommer til at se virkelig godt ud. Derfor kunne jeg godt bruge noget input fra noget der ser godt ud og i hvilket materiale at det er bygget op i.
Mini Reef - Facebook gruppe for saltvandsakvarister http://www.facebook.com/#!/groups/40647 ... rk_t=group
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
Re: Låger/front til nyt indbygningsakvarium
Hvis du laver det 240 cm langt som mit passer det til standard køkkenlåger.
Det er det billigste - jeg gav 1600 for de 4 låger som danner front på mit. Hvis det skal laves på specialmål ved jeg ikke om det kan gøres til den pris.
Det er det billigste - jeg gav 1600 for de 4 låger som danner front på mit. Hvis det skal laves på specialmål ved jeg ikke om det kan gøres til den pris.
SPS : Stability provides succes
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: middelfart
Re: Låger/front til nyt indbygningsakvarium
Hej Esben
Er det planen det både skal kunne serviceres for oven og for neden eller ? Er det meningen låger skal køre til loft eller laves som en gang (overskabe) over akvariet.
Mit akvarie er lavet med en fortsatvæg og så med låger som er tilpasset i mdf plader som derefter er blevet autolakeret. Men det er da klart hvis man skal have noget på speciel mål koster det jo mere, end hvis man kan få standart fronter til og passe ind.
Hvis du kan smide et billed af hvordan det evt skal puttes ind i væggen er det nok nemmere og hjælpe dig.
Og evt hvis du har lyst skal du være velkommen hos mig og se hvordan jeg har lavet det, bor jo ikke så langt fra dig
Mvh Thue
Er det planen det både skal kunne serviceres for oven og for neden eller ? Er det meningen låger skal køre til loft eller laves som en gang (overskabe) over akvariet.
Mit akvarie er lavet med en fortsatvæg og så med låger som er tilpasset i mdf plader som derefter er blevet autolakeret. Men det er da klart hvis man skal have noget på speciel mål koster det jo mere, end hvis man kan få standart fronter til og passe ind.
Hvis du kan smide et billed af hvordan det evt skal puttes ind i væggen er det nok nemmere og hjælpe dig.
Og evt hvis du har lyst skal du være velkommen hos mig og se hvordan jeg har lavet det, bor jo ikke så langt fra dig
Mvh Thue