Er jeg den enste herinde der er træt af at folk der vil sælge et eller andet er inde og skrive et hjernedødt "bum" i egne annoncer for at få den opdateret så den står øverst på listen?

Go sommer til alle.
Charlie
Meget enig !Carsten skrev:2 gange om ugen synes jeg er nok.
+1Hougaard skrev:Meget enig !Carsten skrev:2 gange om ugen synes jeg er nok.
Kan du ikke lige vise nogle links, til dem der har bummet hver anden time....eller er det den med overdrivelse fremmer forståelsen?Ryom skrev:Ja sådan var det engang. Nu er der jo nogen der nærmest bomber en gang hver anden time.
Du skrev jo "nu" og "nogen", men det var så en person og for noget tid sidenRyom skrev:Ja sådan var det engang. Nu er der jo nogen der nærmest bomber en gang hver anden time.
Kunne forestille mig at det var denne tråd der trickedebhansen skrev:Kan du ikke lige vise nogle links, til dem der har bummet hver anden time....eller er det den med overdrivelse fremmer forståelsen?Ryom skrev:Ja sådan var det engang. Nu er der jo nogen der nærmest bomber en gang hver anden time.
Carsten skrev:bhansen skrev:Kan du ikke lige vise nogle links, til dem der har bummet hver anden time....eller er det den med overdrivelse fremmer forståelsen?Ryom skrev:Ja sådan var det engang. Nu er der jo nogen der nærmest bomber en gang hver anden time.
Kunne forestille mig at det var denne tråd der trickede
Det var nu ikke den jeg tænkte på. Det er nok et halvt år siden.
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 15&t=61117" onclick="window.open(this.href);return false;
Dig....... Og så LILLEPERMacdoo skrev:Det eneste jeg har og sige til det er bum.
Erik, kunne det være en mulighed automatisk at bringe låste tråde "bagest i køen"?Hougaard skrev:I bund og grund burde bump'ing ikke være tilladt i min optik - Men så introducerer man bare "falske opdateringer" som i bund og grund er forklædte bump'er. Og den slags orker vi ikke være politi over..
Så et par gange om uge syntes rimeligt.
Griner....Dyhr skrev:Jeg bruger ikke "bump" på mine for tiden to annoncer, så jeg forventer at trådstarter selv finder dem og køber asap.
Du har fat i noget der!PoulD skrev:Erik, kunne det være en mulighed automatisk at bringe låste tråde "bagest i køen"?Hougaard skrev:I bund og grund burde bump'ing ikke være tilladt i min optik - Men så introducerer man bare "falske opdateringer" som i bund og grund er forklædte bump'er. Og den slags orker vi ikke være politi over..
Så et par gange om uge syntes rimeligt.
Jeg tænker, eftersom man ikke kan slette en tråd når varen er solgt, er det vel fair nok hvis nogen bruger bump til at bringe deres tråd foran alle de ting som allerede er solgt?
Det synes jeg er en noget grov overdrivelse.nbd skrev:Når folk bump'er en salgstråd kan det jo være et udtryk for at det, de sælger, er prissat for dyrt. Et rigtigt godt tilbud når aldrig at blive bump'et
Du har fuldstændig ret Carsten....Carsten skrev:Det synes jeg er en noget grov overdrivelse.nbd skrev:Når folk bump'er en salgstråd kan det jo være et udtryk for at det, de sælger, er prissat for dyrt. Et rigtigt godt tilbud når aldrig at blive bump'et
Det kunne jo meget vel være at der på oprettelses tidspunktet blot ikke er nogen der lige står og mangler det som sættes til salg. Muligheden kunne også være at der blot er meget af det. F.eks har jeg en annonce et sted, hvor jeg sælger nogle dioder.
Da der er flere dioder, end 1 person normalt bruger til en lampe. Bliver de jo ikke solgt lige her og nu.
Enig Carsten - men du er jo også selv tilbageholdende med bumperietCarsten skrev:Det synes jeg er en noget grov overdrivelse.
Det kunne jo meget vel være at der på oprettelses tidspunktet blot ikke er nogen der lige står og mangler det som sættes til salg. Muligheden kunne også være at der blot er meget af det. F.eks har jeg en annonce et sted, hvor jeg sælger nogle dioder.
Da der er flere dioder, end 1 person normalt bruger til en lampe. Bliver de jo ikke solgt lige her og nu.
1) Det er ikke hjernedødt at skrive Bump, da det jo betyder "Bring Up My Post" og derved HAR en betydning som bruges mange steder på nettet, men det viste du måske ikke? (Du staver det jo bum og ikke Bump...)charlie saltvand skrev:... -et hjernedødt "bum"