Hvilken controller bruger i ? - Eller kører i den bare på "slum" nogle timer hver dag/nat ?
Erfaringer tak

nej det ville vaere dumtkongefisk skrev:Ole man stikker ikke snotten over ozon,
aner ikke hvad du fabler omkongefisk skrev: det 3 iltmolekyle er hårdt..!
igen aner ikke hvad du fabler omkongefisk skrev:kan du forklare mig hvordan aktivt kul, ser forskeld på iltmolekylerne, og kan trække den 3 molekyle ud ?
man kan ikke lagre ozon det skal bruges her og nukongefisk skrev:hvor lagere det kul, ozonen henne ?
hvorfor ville jeg det?skummeren hiver selv ind maengden den skal brugekongefisk skrev: LOL. du kan tilbageholde en meget lille smule ozon i aktivt kul,
jeg forstaar virkelig ikke hvad du mener,hvad for maalninger?kongefisk skrev:men om ozonen bliver bundet til kullet (Kan ikke måle noget) eller frigivet til atmosfæren er mig en gåde og jeg kan se på de målinger, jeg har lavet gennem tiden, at det med kul og ozon må være en skrøne..!
Ja ffor søren..! især hvis du kan køre 24 timer på fuld knaldapfolmer skrev:.....
Kan i se at der bliver skummet mere snask af, når der køres med ozon, end når der ikke er ozon på skummeren ??
hvad er hårt??hårt som i hvad?kongefisk skrev:ole dog LOL så må jeg hellere skære det ud i pap![]()
Det er fordi der er et extra iltmolekyle tilstæde det er hårt.
godt nok har jeg indtaget et par paaske brygkongefisk skrev: Det der med skummeren du skriver fatter jeg så ikke..! så pas LOL
wondersurfer skrev:http://www.fish-street.com/weipro_ph301 ... egory_id=0