VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
det første hold oprydningshold hva vil i anbefale
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 7470 Karup Jylland
- Saltvand siden?: 2010
det første hold oprydningshold hva vil i anbefale
Hva vil i andbefale i et oprydningshold regner med at jeg skal til viborg efter en af de slange søstjerner heder de hvis, i løbet af ugen også må det jo godt komme noget andet i kom frem med nogen gode ider da det er vores første saltvandsakv køber osse gerne privat kom bare frem med ider til hva jeg kan putte i det det har kørt siden den 2 april har ikk haft det store alger boom som jeg regne med at få tror sikker at det er pga det er indkørte sten jeg har købt
[center]1 stk. red sea max 130D nu med mælkehvidt vand ... Det er vores første saltvandsakvarie så gode råd og hjælp modtages meget gerne. :-D[/center]
- noooze
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 8000 Århus C
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: 8000 århus c - på indre fredriksbjerg
Re: det første hold oprydningshold hva vil i anbefale
Siden 2 april ?
Tjek alle tal .... og tjek igen.
Vær meget sikker på at alt ligger i den gode ende før du tænker på at smide noget i...
Hos mig gik der 3uger før jeg så et alge boom, og jeg havde også indkørte sten.
Snegle og så kan du overveje en Hugo. Den spiser alger og er blandt de mest hårdføre.
Husk at tage det stille og roligt, selvom det er svært.
Tjek alle tal .... og tjek igen.
Vær meget sikker på at alt ligger i den gode ende før du tænker på at smide noget i...
Hos mig gik der 3uger før jeg så et alge boom, og jeg havde også indkørte sten.
Snegle og så kan du overveje en Hugo. Den spiser alger og er blandt de mest hårdføre.
Husk at tage det stille og roligt, selvom det er svært.
Venter bare på go fra den bedre (?) halvdel, så der kan flytte ca. 500 liter vand ind
- Bosse
- Dragefisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Geografisk sted: Aalborg
Nyt akvarie, opdateres snarest med billeder
viewtopic.php?f=93&t=21670&p=226186#p226186
viewtopic.php?f=93&t=21670&p=226186#p226186
- noooze
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 20
Tja - kommer jo an på hvad der er af skidt i baljen.
Min Hugo elskede alger af alle slags og var derfor en del af mit cleaning crew.
Du skulle have set den der der kom en opblomstring af alger pga. noget hanevand i baljen - den var tæt på at briste, så fed blev den
En del snegle er jo også kun på alge kosten
Min Hugo elskede alger af alle slags og var derfor en del af mit cleaning crew.
Du skulle have set den der der kom en opblomstring af alger pga. noget hanevand i baljen - den var tæt på at briste, så fed blev den

En del snegle er jo også kun på alge kosten

Venter bare på go fra den bedre (?) halvdel, så der kan flytte ca. 500 liter vand ind
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
Nooze dvs at hvis man syntes sin Hugo ser lidt smal ud kan hanevand faktisk være en god ting ? (i begrændsede mængder selvfølgeligt
)

Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- noooze
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 20
hos mig var det 
Men jeg kom også ind i en omgang af, nok en tand for næringsfattigt vand i en periode.
Faktisk lidt underligt - men ok meget var underligt med min balje.
Feks. var xenia en plage hos mig. De havde det så ufatteligt godt at jeg høstede kilo ! hver anden uge.
Nå men tilbage til Hugoen
Smid nori tang på en sten og en en elastik omkring - det er nok bedre end hanevand
Jeg vil bide spids på at vores hanevand har flere rester af sjove ting, end vi har lyst til at vide.

Men jeg kom også ind i en omgang af, nok en tand for næringsfattigt vand i en periode.
Faktisk lidt underligt - men ok meget var underligt med min balje.
Feks. var xenia en plage hos mig. De havde det så ufatteligt godt at jeg høstede kilo ! hver anden uge.
Nå men tilbage til Hugoen

Smid nori tang på en sten og en en elastik omkring - det er nok bedre end hanevand

Jeg vil bide spids på at vores hanevand har flere rester af sjove ting, end vi har lyst til at vide.
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 7470 Karup Jylland
Jeg bruger osmosevand i mit saltvands akv. Og jeg over ovejre at få en hugo der til i næste igen da jeg har lidt snegle der i en sammen med eramit krebs lige nu
[center]1 stk. red sea max 130D nu med mælkehvidt vand ... Det er vores første saltvandsakvarie så gode råd og hjælp modtages meget gerne. :-D[/center]