Gino skrev:Hej igen:-)
Den røde Blastomussa hvor har du hittet den?
MVH
De er købt i Tyskland for omkring 3 år siden, og er da også vokset en del da de kun havde 4-5 hoveder hver da jeg købte dem.
William Jr skrev:
- Er det moder korallen til den jeg fik af dig?
Den trives, sammen Monti´en og Acro´en jeg også fik af dig...

Ja Flemming den er moderkorallen til det fragment jeg hvad med til dig

Godt at høre at de andre også har det godt

Ang. achilles så går det stadig godt for den, og som skrevet tidligere så tager den stadig på. Den har dog stadig lidt pletter men disse er specielt den sidste uges tid begyndt at forsvinde, så jeg har forhåbninger om at den står i sin fylde flor om et par ugers tid
Brian skrev:Har du sænket din grønne sarcophyton ?
Nej jeg har ikke sænket korallen selvom det godt kan ligne, men det er min xenia som er begyndt at vokse op ad bagruden som gør at det ser sådan ud.
Glad for ar i kan lide hvad i ser, specielt efter hvad akvariet har gennemgået her det sidste stykke tid. Jeg laver stadig ret store vandskift på akvariet, jeg har skiftet 4-500 liter de første 2 uger efter mit akvaries udfald, men laver nu kun 200 liters vandskift 1 gang om ugen.
Jeg skal have reduceret i min fiske-bestand og skal derfor på et tidpunkt have fanget min ene Harlequin, mine 2 magnifica'er, 1 Pseudocheilinus hexataenia og så skal klovnfiskene have deres eget akvarie i teknik-rummet. Men da jeg ikke vil stresse achilles mere end nødvendig venter jeg med dette til den er 100% indkørt.