VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
Ang. Skummere selges (Overstock) til spottpriser fra 590 NOK
- Lars S
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1989
- Geografisk sted: Auning - Djursland / Jylland
- Kontakt:
foto samt link mm. ønskes evt. på pb
Mvh. Lars Steen

530 l. Low tech.
http://www.websteen.dk import bla. saltvands artikler fra Kina & Hong Kong.

530 l. Low tech.
- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"
ÅÅÅÅÅhhhhh du har da ondt i røven........Du har vidst fået at vide før, at du er forhandler og derfor skal reklamere under tilbud fra forhandlere ?
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Vil lige sige at det er noget sidens stab vurdere - læs venligst det opslag der er om emnet.Boris skrev:Du har vidst fået at vide før, at du er forhandler og derfor skal reklamere under tilbud fra forhandlere ?
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2300 København S
- Geografisk sted: Ørestaden
Re: Skummere selges (Overstock) til spottpriser fra 590 NOK
Hej,Aquatica skrev:Ett parti "overstock" protein skummere selges til spottpris.
9 modeller med priser fra 590 kroner.
Både hang on og utvendige skummere.
Jeg kunne også gerne ønske mig info om dette. Venligst skriv dette på PB. Gerne link til side også.
Hilsen
HerrO
- TorbenC
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 6760 Ribe
- Saltvand siden?: 2009
Men vi andre skal slåes hårdt i hovedet promte hvis man udtaler sig om noget der kunne minde om en henvisning ?Brian skrev:Vil lige sige at det er noget sidens stab vurdere - læs venligst det opslag der er om emnet.Boris skrev:Du har vidst fået at vide før, at du er forhandler og derfor skal reklamere under tilbud fra forhandlere ?
Det er sgu derfor jeg har ondt i røven!
Da får dere åpne forumet hvor en som forhandler kan poste daBoris skrev:Men vi andre skal slåes hårdt i hovedet promte hvis man udtaler sig om noget der kunne minde om en henvisning ?Brian skrev:Vil lige sige at det er noget sidens stab vurdere - læs venligst det opslag der er om emnet.Boris skrev:Du har vidst fået at vide før, at du er forhandler og derfor skal reklamere under tilbud fra forhandlere ?
Det er sgu derfor jeg har ondt i røven!

Dette er sperret for posteringer mindre noen har åpnet det for en, finner desverre ikke info om hvordan jeg får dere til og åpne dette for oss, men tråden må gjerne flyttes dit.
Finner ingen info hvordan vi får forhandler delen åpnet.
Men takk for at du syntes det er ett problem, da må iallefall tilbudet utgjøre en trussel for deg og evt. din bedrift.
Til dere andre, ja jeg skal sende ut epost senere idag til dere.
- TorbenC
- Rev haj
- Reactions:
- 19
Forestil dig alle forhandlere/producentere postede som de ville i salg!Aquatica skrev:Men takk for at du syntes det er ett problem, da må iallefall tilbudet utgjøre en trussel for deg og evt. din bedrift.
Du er jo blevet gjort opmærksom på det før.
Der er såmænd nogle der betaler for at reklamere her, det vil de gerne blive ved med, så længe reglerne der er opsatte følges af alle!
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Kontakt:
Så er tråden delt.
Boris du bedes trykke på den blå firkant hvis du ser noget alarmerende til admin/moderatorer. Det vil være bedre for alle frem for at folk selv begynder at lege moderator.
Angående din besked omkring betalt reklame, så står der netop at det er moderatorer der vurdere hvem som er forhandler. Det er ikke sikkert at det sker 15 sek efter at et indlæg er postet - faktisk er det noget vi diskutere i et forum du slet ikke kan se.
Kan du ikke leve med dette bedes du sende mig en mail for opsigelse af din banner aftale.
Og så skal jeg vil lige igen tilføje at "Forhandler" rang da kun er en fordel rent profilerings mæssigt.
Boris du bedes trykke på den blå firkant hvis du ser noget alarmerende til admin/moderatorer. Det vil være bedre for alle frem for at folk selv begynder at lege moderator.
Angående din besked omkring betalt reklame, så står der netop at det er moderatorer der vurdere hvem som er forhandler. Det er ikke sikkert at det sker 15 sek efter at et indlæg er postet - faktisk er det noget vi diskutere i et forum du slet ikke kan se.
Kan du ikke leve med dette bedes du sende mig en mail for opsigelse af din banner aftale.
Og så skal jeg vil lige igen tilføje at "Forhandler" rang da kun er en fordel rent profilerings mæssigt.
Mvh
Brian
[/center]
Brian

- TorbenC
- Rev haj
- Reactions:
- 19
Det var såmænd ikke ment som hets på administrationen (eller nogen anden) Brugeren er blevet gjort opmærksom på det før, så skal der vel ikke meget tænkning til for ikke at lave samme nummer igen.Brian skrev:Så er tråden delt.
Men jeg vil da anbefale at læse jeres konkurrents sides regler:
http://saltvandssiden.akvariefisk.dk/about/rules/
Jeg synes da også fra min side, at der bliver set igennem med meget, fx. brugere der jævnligt kører til Tyskland og henter størrer mængder fisk, koraller, udstyr m.m. og restsalg fra tidligere forretninger.
Men det er da tydeligt at mærke på dette forum, at alt er OK så længe det er til egen økonomisk interesse. Kan der spares penge, så er det fandme ok.
- TorbenC
- Rev haj
- Reactions:
- 19
Jeg har såmænd forklaret hvorfor, ser ingen grund til endnu en kommentar på dette område?StarF skrev:utroligt så øm du er bag i Boris..
Det er vel også i forumets interesse at beholde deres betalende kunder - ingen af dem = ingen økonomi til at drive siden videre.
Men det er i vel også ligeglade med? For det har jeg virkeligt også ondt i røven over!
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 2791 Dragør
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Dragør, Amager
der er jo også en grund til at det er suverænt det største forum indenfor netop saltvand. Den enkelte bruger har MANGE flere tilbud her end på nogen andre sider, derfor den store trafik på siden. Hvis du kigger på saltvandssiden, så skal de vist være heldige hvis der er 10 indlæg om dagen. Her er der vel omkring de 1000 (Brian, correct me if im wrong).
Hvis alle regler blev overholdt til punkt og prikke forsvinder en del af incitamenterne for at brugeren lige netop skal tage denne side til sig.
Hermed er det ikke sagt at jeg ikke forstår jer forhandlere, det gør jeg skam. Men omvendt, så må man acceptere en vis "omgåelse" af reglerne for at få den mængde eksponering som i gør her, grundet sidens mange brugere og mange daglige besøg
Hvis alle regler blev overholdt til punkt og prikke forsvinder en del af incitamenterne for at brugeren lige netop skal tage denne side til sig.
Hermed er det ikke sagt at jeg ikke forstår jer forhandlere, det gør jeg skam. Men omvendt, så må man acceptere en vis "omgåelse" af reglerne for at få den mængde eksponering som i gør her, grundet sidens mange brugere og mange daglige besøg
... intet vand i stuen for tiden ...
- TorbenC
- Rev haj
- Reactions:
- 19
Det er såmænd også derfor vi støtter siden på mit arbejde (husk på, alt hvad jeg skriver med denne bruger, er min PRIVATE mening. Jeg er trods alt kun lønansat)
Desuden er jeg en person med stortset 0-tollerence, dette kommer af at når jeg har udvist det modsatte, er jeg blevet røvrendt på det grusomste.
Måske passede jeg godt som administrator på reefcentral.com ?
Et forslag kunne være, at der lå en sticky tråd i privatsalgsafdelingen hvor der blev gjort opmærksom på det.
Jeg ønsker kun at siden kører videre og vokser, dette kræver jo som sagt noget økonomi. At siden tog et årligt beløb for at butikker og andre kunne reklamere i annoncemarkedet for forhandlere, ville såmænd heller ikke gøre det store.
Desuden er jeg en person med stortset 0-tollerence, dette kommer af at når jeg har udvist det modsatte, er jeg blevet røvrendt på det grusomste.
Måske passede jeg godt som administrator på reefcentral.com ?

Et forslag kunne være, at der lå en sticky tråd i privatsalgsafdelingen hvor der blev gjort opmærksom på det.
Jeg ønsker kun at siden kører videre og vokser, dette kræver jo som sagt noget økonomi. At siden tog et årligt beløb for at butikker og andre kunne reklamere i annoncemarkedet for forhandlere, ville såmænd heller ikke gøre det store.
- Lars M
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 9560 Hadsund
Vi i Admin grupen er begyndt at tage fat på problemerne. Som første indsats har vi defineret nogle regler, og nu vil vi som punkt 2 begynde at håndhæve dem. Vi holder tæt opsyn på de tråde, hvor der kan være problemer, men som sagt har vi alle et arbejdsliv ved siden af forum, så der kan godt gå nogle timer inden vi reagerer.
Mvh.
Lars Mogensen
Lars Mogensen
- Lars S
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1989
- Geografisk sted: Auning - Djursland / Jylland
- Kontakt:
jeg havde heller ikke set den og vidste heller ike hvad den skulle bruges til.
Og så lige HVORFOR står jeg som forfatter til denne tråd ???????
Det var IKKE mig der startede denne tråd, men den norske forhandler.
Og så lige HVORFOR står jeg som forfatter til denne tråd ???????
Det var IKKE mig der startede denne tråd, men den norske forhandler.
Mvh. Lars Steen

530 l. Low tech.

530 l. Low tech.