Jeg har en sinularia af en art - se billede - som stod fint de første dage, men som nu har lagt sig HELT ned på bunden. Den står på bunden af aq, for da den stod højere lagde den sig også ned - og såvidt jeg kunne læse mig til, kunne det skyldes for meget lys...
Hvad kan det være, at den lægger sig helt ned??
- Sasine
Hvorfor vælter min koral?
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Århus
Hvorfor vælter min koral?
- Vedhæftede filer
-
- DSC00150.JPG (55.9 KiB) Vist 909 gange
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2630 Taastrup
- Geografisk sted: Høje Tåstrup ved KBH
- christiantt
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Silkeborg
- Helena
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Odense NØ
Sådan en har vi også, den gør præcis det samme, næsten hele tiden, det er så vidt jeg kan se en lille sacropython, nu kan vores ikke flyttes da den sidder på akvariets største sten, vandet kan det ikke være da vi har 2 andre der står flot, men en eller anden dag prøver jeg at skære den væk, det skulle så bare lige passe at den kommer igen 

Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
- TorbenC
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 6760 Ribe
- Saltvand siden?: 2009
Det er en sarcropython. (tenuispiculatum?)
Jeg har selv haft samme problemer med den jeg har (den har desværre sat sig fast på en af mine stenkoraller, så jeg kan ikke komme af med den pt.)
Jeg synes den type, står meget bedre hvis de får lidt direkte cirkulation.. ikke 5000l/t self.
Hvad er dine vandværdier? Synes godt de kan hænge hvis værdierne ikke er helt i top.
Jeg har selv haft samme problemer med den jeg har (den har desværre sat sig fast på en af mine stenkoraller, så jeg kan ikke komme af med den pt.)
Jeg synes den type, står meget bedre hvis de får lidt direkte cirkulation.. ikke 5000l/t self.
Hvad er dine vandværdier? Synes godt de kan hænge hvis værdierne ikke er helt i top.