Til den pris er det da bedre at give lidt mere og få en aquatronica og så købe en Sander f.eks. ved siden af IMO. Eller købe en af de super billige modeller på ebay. Ozon er jo ozon og når du så har styring på, så behøver du heller ikke en variabel model.
Det bliver måske 1500-2000 kr mere, men så har du også fået en aquatronica med redox styring.
Herzberg skrev:Til den pris er det da bedre at give lidt mere og få en aquatronica og så købe en Sander f.eks. ved siden af IMO. Eller købe en af de super billige modeller på ebay. Ozon er jo ozon og når du så har styring på, så behøver du heller ikke en variabel model.
Det bliver måske 1500-2000 kr mere, men så har du også fået en aquatronica med redox styring.
Jo det var selvfølig også en mulighed, så havde man jo også mulighed for at udvide.
Venlig hilsen Cecillia Der var engang et saltvandseventyr, nu er jeg bare rusten
Eller købe en af de super billige modeller på ebay.
Jeg købte en for 14 dage siden over ebay. 3 dage efter virkede den ik mere. Så jeg ved ik om man kan sige ozon er ozon, der er vel forskel på nogle af delene inden i
Jeg må tilstå at jeg aldrid ville købe noget over Ebay eller noget udenlansk firma. Jeg vil have at jeg kan ringe og få hjælp, eller komme ind med maskineriet hvis der er problemer.
Måske skyldes dette faktum at jeg er meget dårlig til Tysk og det med teknik lige skal indøves
Så "dyrt" og dansk må det blive
Venlig hilsen Cecillia Der var engang et saltvandseventyr, nu er jeg bare rusten
Celia> De fleste anbefaler aquatronica i dag, da de udvikler på livet løs, hvorimod IKS har ligget død hvad angår udvikling længe.
Der er vist ingen tvivl om, at AQ slår IKS både hvad angår software, tilbehør og brugervenlighed.
Du kan formentlig købe en IKS billigere end AQ hvis du finder en brugt. AQ er noget sværere at finde brugt idet den er forholdsvis ny, så udbudet er mindre.