Jeg venter nemlig på en Reeflux 12K pære, da jeg synes at have hørt den skulle være rimelig god, men jeg har pt. en 14K pære i min lampe (fabrikat ukendt

Men er det et godt valg, at jeg har købt en 12K pære, baseret på folks erfaringer med disse?
Du så reeflux 12000 hos mig, selvom du ikke spurgte til lyset, mener jeg.Robcus skrev:Hvad er forskellen på Coralvue's alm. HQI pære, og så Reeflux pæren ?
Jeg venter nemlig på en Reeflux 12K pære, da jeg synes at have hørt den skulle være rimelig god, men jeg har pt. en 14K pære i min lampe (fabrikat ukendt)
Men er det et godt valg, at jeg har købt en 12K pære, baseret på folks erfaringer med disse?
Jeg har som skrevet 12000 kelvin pærer af reeflux, og synes de er ganske blå i det.Jerslev skrev:har lige skiftet til to gange 150 w coralvue 14000, og jeg synes egentlig, at den gerne må være lidt mere blå -synes denne er en anelse for gullig
kender ikke reeflux, men køber 20.000 næste gang
Jerslev
Nice, så kan jeg se frem til at få dem i, for dit lys var kanonflot.Carsten skrev:Du så reeflux 12000 hos mig, selvom du ikke spurgte til lyset, mener jeg.Robcus skrev:Hvad er forskellen på Coralvue's alm. HQI pære, og så Reeflux pæren ?
Jeg venter nemlig på en Reeflux 12K pære, da jeg synes at have hørt den skulle være rimelig god, men jeg har pt. en 14K pære i min lampe (fabrikat ukendt)
Pt er der ikke andet over. når jeg kommer igang med ombygningen kommer der 2x T5 blå over også, men så bliver pærene istedet for påRobcus skrev: Nice, så kan jeg se frem til at få dem i, for dit lys var kanonflot.
Jeg glemte helt at høre om du har andet end HQI over, og lagde ikke lige mærke til det.
Hehe, you wishflemmiov skrev:Jeg gir Ole ret, kom bare med et parsådan kan du da ikke være bekendt at skrive uden et billed?