"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Red Bugs - hjælp til at finde kur eller dyrlæge

Forum for snak omkring sygdom i akvariet.
Besvar
Brugeravatar
S1m0n
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1379
Tilmeldt: lør 28. feb 2009 01:09
15
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Aalborg

Red Bugs - hjælp til at finde kur eller dyrlæge

Indlæg af S1m0n »

Jeg har med 99% sikkerhed red bugs på nogle få af mine koraller. Jeg kan tydeligt se mikro små bugs kravle rundt omkring på det blottede skelet omkring vævet.

Jeg ka umiddelbart ikke finde andre måder at behandle det på end med Interceptor. Som jo kræver en recept fra en dyrlæge.

Søger derfor hjælp til evt at finde en dyrlæge som gider tage forespørgslen seriøst og hjælpe.
Eller hvis nogen kan pege mod andre muligheder for at skaffe det:)
Livet er simpelt - Man træffer beslutninger og ser sig ikke tilbage!
Seniorreefer
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 984
Tilmeldt: søn 3. jul 2022 19:46
1
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 1992
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Red Bugs - hjælp til at finde kur eller dyrlæge

Indlæg af Seniorreefer »

S1m0n skrev: tors 30. nov 2023 23:02 Jeg har med 99% sikkerhed red bugs på nogle få af mine koraller. Jeg kan tydeligt se mikro små bugs kravle rundt omkring på det blottede skelet omkring vævet.

Jeg ka umiddelbart ikke finde andre måder at behandle det på end med Interceptor. Som jo kræver en recept fra en dyrlæge.

Søger derfor hjælp til evt at finde en dyrlæge som gider tage forespørgslen seriøst og hjælpe.
Eller hvis nogen kan pege mod andre muligheder for at skaffe det:)
Simon, jeg tror du må igennem en akvarie forretning, de skulle have mulighed for at skaffe det, da de er uddannet.

Kontakt evt. Decocean som jeg ved har uddannelsen, ellers er det muligt at kontakte zoologisk have og spørge ind til om de kan give en hjælpende hånd, evt også dyre kennel🤞
Besvar

Tilbage til "Sygdom"