"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

UNDSKYLD Carsten DecOcean

Forum for generel snak omkring saltvand.
Låst
Brugeravatar
Chrissy62
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1383
Tilmeldt: man 30. aug 2010 12:50
13
Postnummer: 4780 Stege
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Stege

UNDSKYLD Carsten DecOcean

Indlæg af Chrissy62 »

Hej Carsten

Jeg er rigtig ked af, at jeg i den grad fik dummet mig her den anden dag og antydede, at jeg nærede mistillid til dig. Det er på ingen måde tilfældet, kun var jeg utroligt stresset og frustreret og fik formuleret mig helt forkert.

En forklaring er måske nødvendig, selvom det ikke retfærdiggør min handling!

Jeg stod over for julestress, og den ene nye fisk var så hoppet i overløbet, og den anden smed sand rundt i hele akvariet. Du havde ikke tid til at tale med mig, og da jeg ringede igen efter 1 time, som du bad mig om, tog du den ikke. Jeg ringede flere gange, men du tog den ikke.

Jeg kunne ikke få fisken op, og Jønner var på arbejde. Så blev der skrevet, at det var hørt, at den store blå var en tidsindstillet bombe og kunne finde på at splitte hele akvariet ad og æde alt, og samtidig skrev folk, at alle da vidste, at Picassoen smed med sand. Jeg havde jo ikke fået de her ting at vide af dig, eller den anden kunde, som stod i butikken og talte varmt for de her to fisk.

Men det er helt og aldeles mit eget ansvar, hvilke fisk jeg køber, og det er helt sandt, alt, hvad du skrev. Jeg ved godt, jeg ikke kan forvente, du skal vide alt om alle fisk. I øvrigt går det fint nu. Den store blå har det godt igen, og Picassoen ser ud til at trives. Den smider knap så meget sand i dag.

Jeg er som sagt rigtig ked af det, jeg fik skrevet og jeg mener det ikke. Så ved du det!

Jeg forstår godt din udmelding om, at jeg ikke er velkommen i din butik mere, og accepterer det selvfølgelig, men håber, det ikke gælder for Jønner, da han ikke har haft noget at gøre med, hvad jeg skrev. Han var på arbejde, da jeg sad alene og var frustreret over, jeg ikke kunne få fisken op. Senere, da han kom hjem prøvede han, men da var akvariet mørkt, og vi måtte opgive indtil dagen efter.

Igen undskyld Carsten og jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul og et godt nytår. :y
Mvh
Christina Frisdahl Faurbye

Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
Månedens akvarie september 2013: viewtopic.php?f=138&t=62205
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4023
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: UNDSKYLD Carsten DecOcean

Indlæg af Engelquist »

Det er fint at du vil undskylde på forummet, i forlængelse af den anden tråd.
Men jeg vil opfordre til at du tager resten af snakken med Carsten på tomandshånd, uden andre skal følge med eller blande sig :-)
Jeg låser tråden nu.
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Låst

Tilbage til "Generel saltvandssnak"