"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Ecotech Radion Fan 1gen

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
jla
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 326
Tilmeldt: søn 11. maj 2008 19:55
16
Postnummer: 8250 Egå

Ecotech Radion Fan 1gen

Indlæg af jla »

Hej
Min Radion er begyndt at larme. Efter som garantien er udløbet tør jeg godt selv give mig i kast med at udskifte fanen(har lidt hjælp). Men skulle der ikke være en lille video et eller andet sted, som fortæller fremgangsmåden??
De klip jeg finder falder fanen næsten ud af sig selv, når lampen bliver åbnet og det gør de vist ikke på 1gen.

Jesper
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Ecotech Radion Fan 1gen

Indlæg af PoulD »

Jeg havde ikke de mindste problemer med at udskifte dem i mine. Havde godt hørt rygter om, at de skulle side fast, men det gjorde de altså ikke (og skulle den alligevel sidde fast, tror jeg den er nem at få ud alligevel)
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
jla
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 326
Tilmeldt: søn 11. maj 2008 19:55
16
Postnummer: 8250 Egå

Re: Ecotech Radion Fan 1gen

Indlæg af jla »

Hvor købte du de nye fan?
Brugeravatar
Castillo
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 364
Tilmeldt: søn 8. mar 2009 12:41
15
Postnummer: 5800 Nyborg
Saltvand siden?: 2010

Re: Ecotech Radion Fan 1gen

Indlæg af Castillo »

Jeg har to nye fan liggende købt til mine, men får dem nok aldrig sat i
Red Sea Reefer 250. radion 2 stå xr15w 1xr30 G4 pro, Bubble King mini 180, vortech 2stk mp40wesqd, Reeflink, Osmolator og Apex 2016 med DÓS dosering
R.Munk
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 314
Tilmeldt: ons 26. okt 2011 20:20
12
Postnummer: 8620 Kjellerup
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Kjellerup

Re: Ecotech Radion Fan 1gen

Indlæg af R.Munk »

De sidder kun godt fast, hvis blæseren er skiftet før. Selve udskiftningen tager 5 minutter, og kræver kun en loddekolbe og lidt krympeflex.
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Ecotech Radion Fan 1gen

Indlæg af PoulD »

jla skrev:Hvor købte du de nye fan?
Jeg købte de her http://www.coolerkit.dk/shop/zalman-zm- ... 2275p.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Den er en anelse mere firkantet i hjørnerne, så hvis den skal passe præcis er man nødt til lige at runde hjørnerne en smule med et stykke sandpapir eller en rasp ( i mangel af disse kan man vente til konen er faldet i søvn og så, billedligt talt, få hendes neglefil op under neglene)
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"