"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Nyt sand ???

Forum til snak om dekoration af akvariet, levende sten, døde sten, opstillinger, baggrunde.
Besvar
Danielraaby
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 206
Tilmeldt: ons 19. dec 2012 22:29
11
Postnummer: 8850 Bjerringbro
Saltvand siden?: 2011

Nyt sand ???

Indlæg af Danielraaby »

Hej sf :-o
Jeg har for nyligt købt en sandspisende gobi, men nu flyver mit 0,5-1,5 mm fiji pink sand rundt i akvariet når den leder efter mad.. :?

Ville det hjælpe at købe noget tykkere sand 3-5 mm eller hvad tror i ?? :D

Mvh
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Nyt sand ???

Indlæg af Jones »

Jeg ville beholde sandet og gobien for derved at have en fisk, der faktisk kan udvise nogle af sine naturlige sider i akvariet. Og hvis ikke du vil have flyttet sand, så find en anden art. Sådan ville jeg i hvert fald gøre :)
o_O
Danielraaby
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 206
Tilmeldt: ons 19. dec 2012 22:29
11
Postnummer: 8850 Bjerringbro
Saltvand siden?: 2011

Re: Nyt sand ???

Indlæg af Danielraaby »

Jones skrev:Jeg ville beholde sandet og gobien for derved at have en fisk, der faktisk kan udvise nogle af sine naturlige sider i akvariet. Og hvis ikke du vil have flyttet sand, så find en anden art. Sådan ville jeg i hvert fald gøre :)
jeg ville skam beholde begge dele, men ligge det nye sand oven på :-) det er dejligt at den flytter sand, men ikke at sandet hvirvler rundt og ligger sig i mine koraler :-\
Jimze89
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 197
Tilmeldt: søn 30. dec 2012 20:08
11
Postnummer: 6700 Esbjerg
Saltvand siden?: 2012

Re: Nyt sand ???

Indlæg af Jimze89 »

Efter min har fået mere og mere smag for frost og flage spiser den betydeligt mindre sand og nu er de små sandkorn i akvariet intet problem...mon ikke det også går sådan for din? :)
Brugeravatar
minedykker
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1796
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 14:56
13
Postnummer: 2980 Kokkedal
Saltvand siden?: 2010

Re: Nyt sand ???

Indlæg af minedykker »

har selv to stykker og de har også fået smag for flagefoder plus frost og det gør de hygger sig minder med sandet.
Men tror ikke de stopper helt med at udføre deres naturlig leve vis, så bliver det for meget så er der nok en vej og det er op med dem.
Besvar

Tilbage til "Dekoration"