"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

90 L - The easy way (Nye billeder 8/5-11)

Forum for Akvarier 0 -> 100 Liter
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: 90 L - The easy way (Nye billeder 8/5-11)

Indlæg af Jones »

Ved I hvordan man kan lære klovnene at tæppeanemonen er et helt igennem fantastisk sted at bo ??? :o)
o_O
LarsSteen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1394
Tilmeldt: tors 6. aug 2009 19:23
14
Postnummer: 8963 Auning
Saltvand siden?: 1987
Geografisk sted: Auning / Djursland

Re: 90 L - The easy way (Nye billeder 8/5-11)

Indlæg af LarsSteen »

tid :wink:

men det er jo ikke sikkert at de vil gå i den, du kan ikke lære dem det :biggrin:
Mvh. Lars Steen
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: 90 L - The easy way (Nye billeder 8/5-11)

Indlæg af Jones »

Så er det vist tid til en update. Jeg kom sent i går hjem fra ferie med min kæreste. Da vi kom ind i lejligheden var der helt stille og intet lys da vi tændte på kontakterne. En sikring var sprunget hvilket har resulteret i at ALT liv i akvariet er dødt. Årsagen til dette kendes ikke. Vi bor i en ældre ejendom så jeg ved ikke om der kan være noget i elnettet? Mine fløjlsklovne lå og flød i overfladen, korallerne var gået i opløsning og anemonen lignede en kemisk nedsmeltning. AAARRRGH !!!!!! Hvad fanden gør jeg nu, tænkte jeg så. Jo jeg ringede til forsikringen, som var så søde at dække skaderne. Jeg er enormt ked af at mine fløjlsklovne og anemonen døde da disse har en kæmpe afektionsværdi for mig, men jeg ser fremad og prøver at se det positive. Da vi skal til at flytte i morgen ville akvariet under alle omstændigheder skulle flyttes. Så det er held i uheld kan man sige. Det positive må så være at vi nu har mulighed for at opsætte et akvarie, som passer specielt til vores nye bolig i Odense. Når det nye akvarie er udvalgt vil der følge en ny tråd med dette. Jeg håber at I alle har en god sommer og at jeres akvarier kører som de skal :o)
o_O
Brugeravatar
amddurin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3639
Tilmeldt: ons 21. jan 2009 21:45
15
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Næstved
Kontakt:

Re: 90 L - The easy way (Nye billeder 8/5-11)

Indlæg af amddurin »

Har du ikke haft nogle til at kigge fordi og passe det? - Kan godt se at der skal komme nogle hver dag, hvis de skal nå at rede akvariet ved strømafbrydelse...

:h
"Alle veje fører til Rom, men for meget Rom føre ingen vegne" René Durin 2014
Geiss V2.0: http://kortlink.dk/em62
(Gl. Tråd: http://www.kortlink.dk/bcc2)
Besvar

Tilbage til "Akvarier 0 -> 100 Liter"