"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Red Sea Max 250 Tråden......

Forum katagori for Red Sea Max akvarie serien.
Besvar
TJA
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
Indlæg: 64
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 19:36
15
Postnummer: 9200 Aalborg SV

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af TJA »

Hej Christian,

Det lyder godt med pumperne. Har jeg forstået det korrekt, at der kommer 2 nye cirkulationspumper og en skummerpumpe til os på listen?

Tak fordi du tog teten op, med Red Sea.

MVH/TJA
RSM 250 - tålmodighed er et ukendt begreb...
"Plug 'n play skal sgu være plug 'n play!"
Brugeravatar
Brintlev
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 101
Tilmeldt: man 23. mar 2009 14:07
15
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Køge

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af Brintlev »

TJA skrev:Hej Christian,

Det lyder godt med pumperne. Har jeg forstået det korrekt, at der kommer 2 nye cirkulationspumper og en skummerpumpe til os på listen?

Tak fordi du tog teten op, med Red Sea.

MVH/TJA
Hej TJA

Godt spørgsmål.

citerer lige det Neil skrev i sit brev angående pumperne

"Since we would like some customer feedback regarding both of the new pumps, I will make arrangements to supply both the new Circulation pump and Skimmer pump free to your list of 10 customers as soon as the pumps are available in commercial quantities"


Det lyder som om det kun drejer sig om 2 af pumperne (skummerpumpen, samt den ene alm. pumpe), men må sige at jeg er ikke sikker.

Til info kan jeg fortælle, at jeg os har spurgt Neil om hvorfor der er 2 blæsere tilsluttet i hver side af armaturet, når der er plads til tre blæsere. Tænkte at 3 måske kunne nedbringe varmen lidt mere. Hvortil Neil skriver at den 3 plads er til rådighed, hvis der på et tidspunkt skulle komme en opgradering der kræver mere ventilation. Samtidig skriver han at det er muligt det kan sænke varmen lidt mere, men det er minimalt da armaturet kun varmer tanken med lidt under 1 grad efter 10 timers lys.

Så hvis der er nogen der har lyst til at tilføje en blæser og rode lidt med blæserne kan det være, der er en lille smule at hente her. Regner selv med at jeg skifter dem på et tidspunkt til mere støjsvage, og her tilfører jeg måske en mere i hver side, for at se om der er en effekt.


Christian
Uden akvarie
TJA
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
Indlæg: 64
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 19:36
15
Postnummer: 9200 Aalborg SV

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af TJA »

Hejsa,

Det er ved at være lang tid siden nogle har skrevet i tråden. Hvordan går det rundt omkring? Jeg har haft det "varmt" for et par uger siden, men har kun haft et begrænset tab af fisk - heldigvis!
Christian, har du hørt noget fra Red Sea vedr. de nye pumper? Skal jeg også prøve at sende en mail til dem og rykke for dem?
Larmen fra skummeren og blæserne er ved at gøre mig (og desværre også min kone) sindsyg...

Mange hilsner
TJA
RSM 250 - tålmodighed er et ukendt begreb...
"Plug 'n play skal sgu være plug 'n play!"
Benjaminkn
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1051
Tilmeldt: ons 12. sep 2007 17:29
16
Postnummer: 5320 Agedrup
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: 5320 agedrup (tæt på odense)

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af Benjaminkn »

ja jeg synes også mit larmer mere og mere. har heldigvis købt en køler ellers ville vandet være oppe på omkring 40 grader efter en varm dag
Brugeravatar
Brintlev
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 101
Tilmeldt: man 23. mar 2009 14:07
15
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Køge

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af Brintlev »

Hej TJA

Jeg skrev til Neil for 2-3 uger siden for at høre, om der var sket noget nyt, men det var ikke tilfældet, han sagde i slutningen af juli så giver ham lige måndeden ud. Med hensyn til larmen synes jeg godt nok os at skummeren larmer en del. med hensyn til blæserene regner jeg med at jeg prøver at skifte dem til nogle nye

Info om de nu værende blæsere
Størelse: 6X6X2
DBA: 20 db
RPM: 2500
CFM: 9,9

Nye blæsere fra silentX
Størelse: 6X6X2,5
DBA: 8 db
RPM: 1500
CFM: 10

Regner med at jeg prøver at se om jeg kan skiffe dem her om et par uger, hvis jeg kan få dem til at passe de er jo 0,5 cm tykkere

Med hensyn til skummeren ved jeg ikke rigtig, har læst på reef sanctuary, at der er nogen der har skiftet dem til en ny kaldet euroreef et eller andet, men har ikke fået sat mig så meget ind i det endnu.....

hilsen
Christian
Uden akvarie
TJA
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
Indlæg: 64
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 19:36
15
Postnummer: 9200 Aalborg SV

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af TJA »

Hej Christian,

Kan se at du også har upgrade med osmolator og køler - nice :GO
Hvordan fungere det for dig? Er der plads nok til begge dele? Hvordan har du installeret det? (evt. et par billeder :wink: )
Jeg formoder at du mener blæserne i låget til lyset? Jeg er helt enig - det vil være perfekt at få dem gjort "silent" :y Glæder mig til at høre hvordan det går! Mht. skummeren håber jeg meget at de nye pumper larmer mindre. Jeg har læst at der var en der dæmpede den med filter svamp - ved ikke lige hvordan det kommer til at fungere..
Hvor højt kører du med vandstanden i sumpen?

Det er super at der satdig holdes liv i tråden :K

Mange hilsner
TJA
RSM 250 - tålmodighed er et ukendt begreb...
"Plug 'n play skal sgu være plug 'n play!"
Brugeravatar
Brintlev
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 101
Tilmeldt: man 23. mar 2009 14:07
15
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Køge

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af Brintlev »

Jeg kører vandstanden 3 streger ned fra oven, med hensyn til køler og osmolator har jeg køleren stående i højre side af skabet, og en 20 liter spand fra ikea med osmosevand i venstre side, til påfyldning. med hensyn til osmolator har jeg boret et hul i bagsiden af akvariet, hvor jeg fører slangen til påfyldning igennem.

Jeg skal nok lige poste nogle billeder her snart.

Med hensyn til instalation af køler, har jeg taget den lille pumpe ud i højre kammer, og skiftet den med en newjet retur pumpe med 1700 liter i timen, som så føder køleren og pumper vandet op og tilbage igennem den normale studs. overvejer dog at sætte pumpen ud og ned i skabet og kører den eksternt, således at den afgiver mindre varme til akvariet..
Men har ikke prøvet det endnu.

Desuden kører jeg blæserne bag i på halv styrke, 6 volt for at minimere brug af køler, samt resulterer det i et næsten lydløst støj niveau.

christian
Uden akvarie
TJA
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
Indlæg: 64
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 19:36
15
Postnummer: 9200 Aalborg SV

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af TJA »

Hej,

Så har jeg fået fat i en køler og har netop installeret den. Jeg har valgt at prøve at bruge den lille pumpe til højre til at trække cirkulationen til køleren - og det ser ud til at fungere OK! :GO Den pumper via studsen vand til kølere og retur via den normale studs til cirkulation. Dermed har jeg slukket de 2 ekstra kølere og er dermed på vej til at eliminere mit støj helvede! :K Nu krydser vi fingre for at den nye skummerpumpe larmer mindre. Jeg har i øvrigt store problemer med min skummerpumper (som jo er nr. 2). Den kan ikke starte når den er lukket, men skal startes usamlet - derefter skal den samles og montres på selve skummeren - mens den kører! Håbløst... :wc:

Mange hilsner
TJA
RSM 250 - tålmodighed er et ukendt begreb...
"Plug 'n play skal sgu være plug 'n play!"
Brugeravatar
Brintlev
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 101
Tilmeldt: man 23. mar 2009 14:07
15
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Køge

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af Brintlev »

Tillykke med din køler TJA, dejligt med mindre støj..... Har Dags Dato skrevet en kort mail til Neil for lige at minde ham om hans løfte...

her er hvad jeg skrev.

Hello Neil.

Hope you are enjoying you summer......

Last time we spoke, you said that we could expect some new pumps in the end of july. ? but have not heard from you yet.
how far are we in the process?

We are still looking forward to your promise.


"I will make arrangements to supply both the new Circulation pump and Skimmer pump free to your list of 10 customers as soon as the pumps are available in commercial quantities. I will also provide some additional products such as replacement light tubes etc as a gesture of goodwill to the group for their patience while we were evaluating the heating problem"


Best regards
Christian Brintlev
Uden akvarie
Brugeravatar
rimini
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 299
Tilmeldt: tors 19. feb 2009 18:31
15
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2006

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af rimini »

Hej, jeg har rykket en Deltec MC500 skummer i mit RSM250, og det har virkelig virkelig elimineret støjen fra skummeren, konen smiler nu ;-)

Yderligere kan med med denne skummer sænke vandstanden til minimumlevel og det betyder bedre afkølning af vandet der hvor vandet kommer ned fra overløbskammen = bedre afkøling generelt ... jeg har målt omkring 2 grader ned over hele døgnet og det betyder her i sommermånederne meget mindre brug af min chiller (= sparer el oven i hatten).

Da Deltec'en samtidig tilsyneladende skummer bedre, kan jeg anbefale denne løsning. Den passer lige i hullet (sagde konen osse i går ;-) )
TJA
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
Indlæg: 64
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 19:36
15
Postnummer: 9200 Aalborg SV

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af TJA »

Heysan,

Det bliver spændende hvornår vi hører fra Neil - han plejer jo ikke at være den hurtigste :wink:
Deltec MC500 skummer ser lækker ud, men har jo lige smidt penge i en køler, så jeg venter lige til at se, hvordan de nye pumper fungere.. Min lokale biks "Styr på dyr" i Aalborg fik jo også lige lidt lækre fisk hjem, så der blev lige smidt et par fantastiske vimpelfisk og en pincet fisk i :f2: De har dælme sagerne!
Nu bliver jeg nok nødt til at stoppe med at proppe flere fisk i...

Vi snakkes :beer:

MVH/THA
RSM 250 - tålmodighed er et ukendt begreb...
"Plug 'n play skal sgu være plug 'n play!"
Hofmann
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 358
Tilmeldt: man 31. mar 2008 21:37
16
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2008

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af Hofmann »

Kan den Deltec MC500 være i det rum som den anden skummer sad i og kan låget lukkes ???

Kunne man måske få et billede :) :)
Brugeravatar
rimini
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 299
Tilmeldt: tors 19. feb 2009 18:31
15
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2006

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af rimini »

Yepper, passer som sagt helt perfekt, check dette link:

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php? ... 00#p280364
Hofmann
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 358
Tilmeldt: man 31. mar 2008 21:37
16
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2008

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af Hofmann »

Super tak, jeg må ud og købe mig en Deltec så...
TJA
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
Indlæg: 64
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 19:36
15
Postnummer: 9200 Aalborg SV

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af TJA »

Hej Christian,

Har du hørt noget fra Red Sea? Min skummerpumpe er seriøst ved at gå kold... Kan du evt. poste hans mail - så kan vi alle maile og rykke ham :smartass:

Mange hilsner
TJA
RSM 250 - tålmodighed er et ukendt begreb...
"Plug 'n play skal sgu være plug 'n play!"
Brugeravatar
Brintlev
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 101
Tilmeldt: man 23. mar 2009 14:07
15
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Køge

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af Brintlev »

TJA skrev:Hej Christian,

Har du hørt noget fra Red Sea? Min skummerpumpe er seriøst ved at gå kold... Kan du evt. poste hans mail - så kan vi alle maile og rykke ham :smartass:

Mange hilsner
TJA
Hej Tja..

Har desværre stadig ikke hørt fra ham (same all same)... Her er mailen til ham neilm@redseafish.co.il..

Hilsen
Christian Brintlev
Uden akvarie
Brugeravatar
Brintlev
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 101
Tilmeldt: man 23. mar 2009 14:07
15
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Køge

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af Brintlev »

Så der nyt fra Red sea.....

Her er hvad Neil har svaret....


Dear Christian,

I apologize for not replying to your earlier mails.

I was on vacation for 2.5 weeks and I am now trying to catch up with all of my email correspondence.

There were a few last minute delays at the end of July and unfortunately this rolled over into the August factory shut down period of some of our suppliers.

I am trying to organize a new skimmer pump to be sent to you by the end of next week. Right now we only have a very limited number of units available, the final version in production quantities will only arrive in the middle of September.

Hopefully you will be able to report good things to your colleagues who will get their pumps a few weeks after you have had a chance to evaluate yours.


Regards
Neil

Melder tilbage når jeg har modtaget den nye pumpe.....

hilsen
Christian
Uden akvarie
Brugeravatar
rimini
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 299
Tilmeldt: tors 19. feb 2009 18:31
15
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2006

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af rimini »

Hej, hvad er topic for at der skal en ny pumpe til ? Er det stadig fordi man tror en anden pumpe vil dæmpe temperaturen ? Det er for langt ude de bliver ved med at holde folk hen, nu har vi revet dem i ørerne siden februar, og de har jo selv indrømmet at det ikke er muligt, og derfor ville rette manualen istedet.

Uanset om du så slukker skummerpumpen rør det minimalt for temperaturen i baljen i en RSM 250, det har vi jo prøvet.

// Peter
Brugeravatar
Brintlev
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 101
Tilmeldt: man 23. mar 2009 14:07
15
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Køge

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af Brintlev »

rimini skrev:Hej, hvad er topic for at der skal en ny pumpe til ? Er det stadig fordi man tror en anden pumpe vil dæmpe temperaturen ? Det er for langt ude de bliver ved med at holde folk hen, nu har vi revet dem i ørerne siden februar, og de har jo selv indrømmet at det ikke er muligt, og derfor ville rette manualen istedet.

Uanset om du så slukker skummerpumpen rør det minimalt for temperaturen i baljen i en RSM 250, det har vi jo prøvet.

// Peter

Hej Peter...

Ja det er stadig same topic (lavere Temperatur) se evt. side 29 i denne tråd, her kan du se Neil´s brev angående de nye pumper.. Den Nye Pumpe skulle gerne sænke temperaturen med ca. 1 grad så vidt jeg husker.

Hilsen
Christian
Uden akvarie
TJA
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
Indlæg: 64
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 19:36
15
Postnummer: 9200 Aalborg SV

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af TJA »

Heysan,

Fint at han har svaret din mail - jeg har ikke modtaget noget svar på min mail endnu... Nu ser vi hvordan den nye pumpe spiller og så væbne os med tålmodighed til september. Det kan jo være at vi runder et år, før de har løst det :K
Som bonus info kan jeg nævne, at hvide plette udryddede 5 fisk på 2 uger - med pyt - jeg graver da lige et hul og finder 1900,- så jeg kan købe nye :wc:

Vi snax

Mange hilsner
TJA
RSM 250 - tålmodighed er et ukendt begreb...
"Plug 'n play skal sgu være plug 'n play!"
Brugeravatar
rimini
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 299
Tilmeldt: tors 19. feb 2009 18:31
15
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2006

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af rimini »

1 grad må være max for det er jo det den ca bliver sænket helt uden skummerpumpe tændt ... Venner er sgu ked af det, men tror ik der kommer noget som helst ud af det der... en pumpe løser ikke problemet ... der skal en chiller til ... alternativt sæt en anden skummer i og sænk vandstanden til minimum, det giver omkring 2 grader mindre ...
Senest rettet af rimini lør 22. aug 2009 20:18, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Brintlev
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 101
Tilmeldt: man 23. mar 2009 14:07
15
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Køge

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af Brintlev »

rimini skrev:1 grad må være max for det er jo det den ca bliver sænket helt uden den pumpe sendt ... Venner er sgu ked af det, men tror ik der kommer noget som helst ud af det der... en pumpe løser ikke problemet ... der skal en chiller til ... alternativt sæt en anden skummer i og sænk vandstanden til minimum, det giver omkring 2 grader mindre ...
Du har nok ret, har os købt en chiller men det ville være rart, hvis køleren var mindre aktiv. Nu prøver jeg den nye pumpe, så må vi se. Håber os at den nye pumpe støjer mindre end den nuværende. For overvejer da os lige som dig at skifte til mc500 skummer, men det kunne værre at den nye pumpe måske kunne være med til at dæmpe støjen en smule, og de sender den jo uden beregning.


Christian
Uden akvarie
TJA
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
Indlæg: 64
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 19:36
15
Postnummer: 9200 Aalborg SV

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af TJA »

Hej Christian,

Har du fået nogle pumper?

MVH/TJA
RSM 250 - tålmodighed er et ukendt begreb...
"Plug 'n play skal sgu være plug 'n play!"
Brugeravatar
rimini
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 299
Tilmeldt: tors 19. feb 2009 18:31
15
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2006

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af rimini »

Hej, Jeg har haft fat i Neil i dag i anden henseende og mindede ham om pumpespørgsmålet. Der skulle være pumpe til test på vej til Christian, og da han alligevel skulle sende noget andet til mig, rykker han også en i min retning ...

Håber vi får noget positivt at sige denne omgang :-)
TJA
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
Indlæg: 64
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 19:36
15
Postnummer: 9200 Aalborg SV

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af TJA »

Hey,

Jeg har skrevet en vred mail til Neil og til det europæiske hovedkontor og har, som sædvanlig, ikke fået noget svar. Mener at Red Sea fucker deres kunder, når de ikke kan finde ud af at svare deres kunder. Det er jo håbløst at de lover pumper til os i slutning af juli og nu vil de kun sende til 2 af de oprindelige kunder - og vi skriver september!?!?
Hvis I har en hul igennem til ham - kan I ikke presse lidt på??? De har jo lovet at sende pumper til de oprindelige 10 på listen.

Mange hilsner
TJA
RSM 250 - tålmodighed er et ukendt begreb...
"Plug 'n play skal sgu være plug 'n play!"
Brugeravatar
rimini
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 299
Tilmeldt: tors 19. feb 2009 18:31
15
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2006

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af rimini »

Hej TJA,

Jeg er helt enig, og jeg skal nok presse på alt jeg kan. Nu hå¨ber vi i første omgang at der ankommer noget. Poster så snart jeg ved noget mere.

Mvh P
Brugeravatar
rimini
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 299
Tilmeldt: tors 19. feb 2009 18:31
15
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2006

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af rimini »

Hej, en lille update her til morgen fra RSM (de har nu added information om chiller til deres hjemmeside, supportside og de nye manualer .... fremskridt ikke sandt ?):

__________________________________________________________________________

Dear Peter,

I suggest that you visit the MAX website as shortly after our previous correspondence we made a number of changes.

On the homepage we clearly recommend the use of a chiller.

On the product support page we provide very specific instructions about temperature management.

The downloadable manual also already includes changes relating to temperature.

There will still be some units in the market that may still have the original instructions but I cannot do anything about that.

We undertook an independent testing of the MAX250 in an environmental chamber and clearly saw that by implementing the revised instructions you get the results we advise.

Steve will be looking into what needs to be done to restore the reputation of the MAX in the Danish market so that you and your colleagues can be proud of your MAX aquariums.

Best Regards


Neil
Brugeravatar
rimini
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 299
Tilmeldt: tors 19. feb 2009 18:31
15
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2006

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af rimini »

En special manual er der også lavet nu mht temperatur, hvor de også anbefaler chiller over 23 graders rumtemperatur, find den på http://www.redseamax.com under RSM250/Support/FAQ/

Q: The water temperature in the aquarium is going over 27°C / 83°F ...

(kan af en eller anden grund ikke poste den direkte link herinde ... )

http://www.redseamax.com/redseamax/250T ... ontrol.pdf
TJA
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
Indlæg: 64
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 19:36
15
Postnummer: 9200 Aalborg SV

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af TJA »

OK. Som nævnt er det jo også en klar indikator for at det "oprindelig" setup ikke har fungeret efter hensigten. Men det er da fint, at nye kunde bliver instrueret omkring hvad de kan/skal gøre. Men de kommer nok til at arbejde lidt for at "restore the reputation" (og her kan de starte med at svare mails!)

MVH/TJA
RSM 250 - tålmodighed er et ukendt begreb...
"Plug 'n play skal sgu være plug 'n play!"
Brugeravatar
rimini
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 299
Tilmeldt: tors 19. feb 2009 18:31
15
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2006

Re: Red Sea Max 250 Tråden......

Indlæg af rimini »

Yepsen, jeg er fuldstændig enig - nu må vi se hvad de kommer op med.
Besvar

Tilbage til "Red Sea Max"