"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Hvilket komplet "Nano-kit" kan anbefales?

Forum for snak om Nano Reefs og alt hvad dertil hører.
Besvar
Brugeravatar
Nadia
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 823
Tilmeldt: søn 2. apr 2006 15:32
18
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Danmark - Aalborg

Hvilket komplet "Nano-kit" kan anbefales?

Indlæg af Nadia »

Hej med jer

Der er sket lidt med hobbyen siden jeg sidst var aktiv med saltvand (2007) :-o

Jeg tror det er på tide at starte langsomt op igen, og ville høre om i eventuelt kan anbefale nogle akvarier med indbygget sump på omkring de 50 liter. Her tænker jeg f.eks. Fluval Evo, Aquabox AIO 15 Peninsula, Innovative marine fusion 10 eller 20 gallon, og ellers noget i den dur.
Det ville være ekstra godt hvis det kan købes her hjemme eller i Tyskland :)
Seniorreefer
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 986
Tilmeldt: søn 3. jul 2022 19:46
1
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 1992
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Hvilket komplet "Nano-kit" kan anbefales?

Indlæg af Seniorreefer »

Hej og velkommen til. Ja der er sket lidt gennem årende, heldigvis lettere at holde akvarie.

Jeg kan se du er fra Ålborg, måske du skulle tage fat i Sonny eller styrpådyr, som ligger tæt ved dig

Evt kan jeg anbefale Decocean eller tropeland i Skanderborg. Giv dem et kald
Brugeravatar
Nadia
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 823
Tilmeldt: søn 2. apr 2006 15:32
18
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Danmark - Aalborg

Re: Hvilket komplet "Nano-kit" kan anbefales?

Indlæg af Nadia »

Seniorreefer skrev: man 15. jan 2024 23:01 Hej og velkommen til. Ja der er sket lidt gennem årende, heldigvis lettere at holde akvarie.

Jeg kan se du er fra Ålborg, måske du skulle tage fat i Sonny eller styrpådyr, som ligger tæt ved dig

Evt kan jeg anbefale Decocean eller tropeland i Skanderborg. Giv dem et kald
Mange tak for svar! Jeg har idag været i Tropeland og snakke med en utrolig sød og meget informativ fyr i deres saltvandsafdeling :) Jeg blev lige mindet op hvor fed en hobby det her er :) Jeg er stadig en smule i tvivl om hvilket akvarie jeg skal vælge, men er alligevel blevet en del klogere på udstyr. Det bliver spændende :)
Seniorreefer
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 986
Tilmeldt: søn 3. jul 2022 19:46
1
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 1992
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Hvilket komplet "Nano-kit" kan anbefales?

Indlæg af Seniorreefer »

Nadia skrev: tors 18. jan 2024 19:52
Seniorreefer skrev: man 15. jan 2024 23:01 Hej og velkommen til. Ja der er sket lidt gennem årende, heldigvis lettere at holde akvarie.

Jeg kan se du er fra Ålborg, måske du skulle tage fat i Sonny eller styrpådyr, som ligger tæt ved dig

Evt kan jeg anbefale Decocean eller tropeland i Skanderborg. Giv dem et kald
Mange tak for svar! Jeg har idag været i Tropeland og snakke med en utrolig sød og meget informativ fyr i deres saltvandsafdeling :) Jeg blev lige mindet op hvor fed en hobby det her er :) Jeg er stadig en smule i tvivl om hvilket akvarie jeg skal vælge, men er alligevel blevet en del klogere på udstyr. Det bliver spændende :)
Hvor er det dejligt at høre og helt sikker en ny verden du kommer ind i. Du er på rette sted her på forumet, så du skal bare spørge løs.

Glæder mig til at følge det projekt, så få endelig lavet en tråd også, når du er klar.
Brugeravatar
Nadia
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 823
Tilmeldt: søn 2. apr 2006 15:32
18
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Danmark - Aalborg

Re: Hvilket komplet "Nano-kit" kan anbefales?

Indlæg af Nadia »

Seniorreefer skrev: tors 18. jan 2024 22:13
Nadia skrev: tors 18. jan 2024 19:52
Seniorreefer skrev: man 15. jan 2024 23:01 Hej og velkommen til. Ja der er sket lidt gennem årende, heldigvis lettere at holde akvarie.

Jeg kan se du er fra Ålborg, måske du skulle tage fat i Sonny eller styrpådyr, som ligger tæt ved dig

Evt kan jeg anbefale Decocean eller tropeland i Skanderborg. Giv dem et kald
Mange tak for svar! Jeg har idag været i Tropeland og snakke med en utrolig sød og meget informativ fyr i deres saltvandsafdeling :) Jeg blev lige mindet op hvor fed en hobby det her er :) Jeg er stadig en smule i tvivl om hvilket akvarie jeg skal vælge, men er alligevel blevet en del klogere på udstyr. Det bliver spændende :)
Hvor er det dejligt at høre og helt sikker en ny verden du kommer ind i. Du er på rette sted her på forumet, så du skal bare spørge løs.

Glæder mig til at følge det projekt, så få endelig lavet en tråd også, når du er klar.
Ja, det ligner ihverfald ikke helt den saltvandsverden jeg kendte til for 15 år siden :razz:

Og nu greb det hele lidt om sig, som det jo gør med denne hobby, og jeg har fået bestilt et Red Sea nano Max E-170.
Og ja, jeg må lige oprette en tråd når jeg kommer helt igang :) Håber posten har fart på :ymapplause:
Besvar

Tilbage til "Nano Reefs"