"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Pakkepost :-(

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
nbd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2066
Tilmeldt: man 27. aug 2007 21:47
16
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 1988
Geografisk sted: Kolding

Pakkepost :-(

Indlæg af nbd »

Bestilte 6 T5-rør fra Mrutzek Meeresaquaristik. Da pakken ankom, var tre rør knust. Postnord vil ikke forholde sig til det fordi pakken var afsendt fra Tyskland. Jeg har henvendt mig til Mrutzek Meeresaquaristik og sendt billeder af pakken samt indhold. De har skrevet tilbage, at de har kontaktet deres partner og at hvis de får svar vil jeg høre nærmere. Det lyder ikke umiddelbart som om, de har tænkt sig at sende nye rør :(
Hvad er jeres erfaringer med at få ødelagte forsendelser erstattet når de kommer fra udlandet?
mathias6200
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 286
Tilmeldt: lør 23. maj 2015 19:38
8
Postnummer: 6400 Sønderborg
Saltvand siden?: 2014
Kontakt:

Re: Pakkepost :-(

Indlæg af mathias6200 »

Jeg havde købt noget triton ved whitecorals, som ankom utæt. Jeg skrev til Whitecorals og fik alle penge retur ☺️
Innovative Marine 20 fusion

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=91&t=85817" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
exzos
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1717
Tilmeldt: fre 15. jun 2007 14:18
16
Postnummer: 8900 Randers
Saltvand siden?: 2007

Re: Pakkepost :-(

Indlæg af exzos »

Jeg købte en ati powermodule fra tyskland for godt 10 år siden
Da den ankom var plexiglas smadret i den.
Der ordnede de i hvert fald så jeg fik en ny

Hvor lang tid tog levering fra mrutzek? Har selv en pakke på vej derfra
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
17
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Pakkepost :-(

Indlæg af ole kekkonen »

Jeg købte rigtig meget levende Sand ifra ham som han påstår kommer ifra Naturen OG Hans DSB anlæg,der var Ikke så meget som en lille prik der bevægede Sig da jeg kigget på det under et stereoskop,jeg klaget selvfølgelig men fik svar at bakterier kan man Ikke se i et Stereoskop OG hvis jeg var utilfreds kunne jeg sende det tilbage tempereret,det er jo mega besværlig,så flere 100euro lige i skraldespand:(OG Jeg er stadig rasende på ham,handler aaaaldrig mere der,OG DIN erfaring med de her rør er lige michael mrutzeks stil!
Thue
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1560
Tilmeldt: man 22. okt 2007 19:06
16
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: middelfart

Re: Pakkepost :-(

Indlæg af Thue »

Har desværre rigtig dårlig erfaring fra mrutzek, bestilte 8 rør ved dem og da de ankom i en i mine øjne en dårlig indpakning var alle rør knust, fik samme besked som dig og til sidst vendte mrutzek tilbage og dage da post nord bare havde stillet pakken og jeg ikke personligt havde modtaget den ja så var det mit eget ansvar og tab også selvom de ikke havde pakket det forsvarligt. Og post dk svar var at man skal modtage pakken næste gang med forbehold og pakke den op sammen med deres medarbejdere for og være sikker.
Så det var en dyr omgang for mig at post dk havde stillet pakken til mig

Handler aldrig der mere
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
17
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Pakkepost :-(

Indlæg af ole kekkonen »

Ja han har sikkert råd Til at pisse folk op og nedad ryggen!
Brugeravatar
nbd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2066
Tilmeldt: man 27. aug 2007 21:47
16
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 1988
Geografisk sted: Kolding

Re: Pakkepost :-(

Indlæg af nbd »

exzos skrev:Hvor lang tid tog levering fra mrutzek? Har selv en pakke på vej derfra
Jeg bestilte mandag den 25. og fik besked fra Postnord om at den ville blive leveret om onsdagen. Der skete imidlertid ikke mere. Track & trace viste, at pakken bare lå i Taulov Pakkecenter fra onsdag morgen og ventede på videre handling. Først i mandags kom posten med pakken. Det var næppe sket med et privat kurerfirma...

Det lyder desværre på jeres erfaringer som om, jeg ikke skal forvente nye rør :-(
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
17
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Pakkepost :-(

Indlæg af ole kekkonen »

Ney,det vil jeg Ikke forvente,så langt så godt meeeen når han på toppen af det spiller smart såå,aarrrggghhhh!det er min Erfaring med ham:(
nielsk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 3623
Tilmeldt: tirs 28. mar 2006 17:06
18
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2006

Re: Pakkepost :-(

Indlæg af nielsk »

Jeg har kun positivt at sige om mruztek.
Jeg har handlet der talrige gange de sidste 12 år.
Hvis jeg ikke handler i DK bruger jeg ham.
SPS : Stability provides succes
Amazonas
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 120
Tilmeldt: ons 10. jan 2018 19:46
6
Postnummer: 5500 Middelfart
Saltvand siden?: 2010

Re: Pakkepost :-(

Indlæg af Amazonas »

nielsk skrev:Jeg har kun positivt at sige om mruztek.
Jeg har handlet der talrige gange de sidste 12 år.
Hvis jeg ikke handler i DK bruger jeg ham.
Samme her

Har dårlige erfaringer med Aqua 2000, men ofte er det måske transporten der går galt
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Pakkepost :-(

Indlæg af Carsten »

nbd skrev:
exzos skrev:Hvor lang tid tog levering fra mrutzek? Har selv en pakke på vej derfra
Jeg bestilte mandag den 25. og fik besked fra Postnord om at den ville blive leveret om onsdagen. Der skete imidlertid ikke mere. Track & trace viste, at pakken bare lå i Taulov Pakkecenter fra onsdag morgen og ventede på videre handling. Først i mandags kom posten med pakken. Det var næppe sket med et privat kurerfirma...

Det lyder desværre på jeres erfaringer som om, jeg ikke skal forvente nye rør :-(

Det er nu ikke bare Postnord der kludrer i det. Vi havde 18 kilo kaffe liggende i Taulov som DHL ikke kunne finde. Fik en ny sending fra forhandleren, som var fremme knapt 3 uger før end at de fandt den første sending. Ham DHL manden var overrasket over at vi nægtede at modtage pakken - efter aftale med afsender.


Mruztek, har jeg handlet med - af nød.
Aquapro2000 har jeg også handlet med, og det en del gange. I HQI pærenes tid, fik jeg en pære derfra som ikke virkede. Skrev til dem, og de bad mig om at sende den retur, fik godskrevet udgiften til porto, og dagen efter havde de sendt en ny til mig. Men har desværre også hørt dårlige ting om dem.

Den tyske forhandler jeg har holdt mig mest til er AQuafair.
Brugeravatar
PederP
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3285
Tilmeldt: ons 26. dec 2007 18:35
16
Postnummer: 8560 Kolind
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Kolind

Re: Pakkepost :-(

Indlæg af PederP »

Træls. Uanset burde ham der havde pakket det sende nyt, og så tage kampen selv med det firma der kører for ham.

Hos Aquapro2000 havde jeg engang bestilt en pumpe de ikke havde på lager. Spurgte til den efter 3 uger, og fik ingen svar. Det kørte et par md. hvor jeg spugte uden at høre noget. Så sendte de mig en linie om at ordren var annuleret. Ellers ikke et ord.
Dem gider jeg ikke mere..

Aquafair er prima. Og sender pakker lige til døren, hvilket ikke er en mulighed ved flere danske forhandlere. Så ham bruger jeg mest af alle
Brugeravatar
peder
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2265
Tilmeldt: søn 13. aug 2006 19:49
17
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 1974
Geografisk sted: 8961 Allingåbro

Re: Pakkepost :-(

Indlæg af peder »

Har desværre oplevet det samme som flere i tråden, når noget går galt hos Mrutzek er han komplet håbløs, det er ihvertfald aldrig hans skyld hvis noget er gået galt!
Kan forøvrigt ikke forstå at nogen tør´købe t5rør og lignende i udlandet!
Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
Brugeravatar
exzos
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1717
Tilmeldt: fre 15. jun 2007 14:18
16
Postnummer: 8900 Randers
Saltvand siden?: 2007

Re: Pakkepost :-(

Indlæg af exzos »

peder skrev:Kan forøvrigt ikke forstå at nogen tør´købe t5rør og lignende i udlandet!
yolo :T :beer:
Brugeravatar
nbd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2066
Tilmeldt: man 27. aug 2007 21:47
16
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 1988
Geografisk sted: Kolding

Re: Pakkepost :-(

Indlæg af nbd »

peder skrev:Kan forøvrigt ikke forstå at nogen tør´købe t5rør og lignende i udlandet!
Detvar også mere af nød end lyst. Så vidt jeg kan se, er der ingen forhandlere af Giesemann rør i Østjylland :(

Moby har dem på sin side, så det bliver nok der jeg prøver næste gang. Om ikke andet så kan jeg henvende mig til Postnord hvis indholdet knækker ;-)
Gringo87
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 186
Tilmeldt: tirs 29. dec 2015 20:55
8
Postnummer: 9850 Hirtshals
Saltvand siden?: 2015
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Pakkepost :-(

Indlæg af Gringo87 »

jeg har købt meget ved mr. utzek... og har aldrig haft problemer... fik 4 nye rør sidst som var pakket i et kæmpe rør fyldt med skumfiduser havde nær aldrig fået dem ud for alle de skumfiduser...
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"