"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Edge 72L eller special fremstillet?

Forum for alle der er nye indenfor hold af saltvandsakvarie.
Besvar
JesperA
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 6
Tilmeldt: søn 13. mar 2016 08:35
8
Postnummer: 6330 Padborg
Saltvand siden?: 2016

Edge 72L eller special fremstillet?

Indlæg af JesperA »

Er der nogen der ved om man kan købe Fluval Edge 72L nogen stedet? Det var annonceret i 2014 men kan ikke finde det?

Kan man evt. få fremstillet et specielt hos nogle firmaer herhjemme?
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Edge 72L eller special fremstillet?

Indlæg af Carsten »

JesperA skrev:Er der nogen der ved om man kan købe Fluval Edge 72L nogen stedet? Det var annonceret i 2014 men kan ikke finde det?

Kan man evt. få fremstillet et specielt hos nogle firmaer herhjemme?
Special akvarier kan du få alle steder.
Enten kan du kontakte Tropeakvarier, eller snakke med Avifauna hvad de kan få det lavet til.
Men det er jo så kun akvariet. Det kan du så også tilpasse rent størrelses mæssigt lige som du vil.
Med mindre nogle af de andre dele, passer fra de mindre typer, kommer du ud i noget DIY
JesperA
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 6
Tilmeldt: søn 13. mar 2016 08:35
8
Postnummer: 6330 Padborg
Saltvand siden?: 2016

Re: Edge 72L eller special fremstillet?

Indlæg af JesperA »

Ja det var som sådan kun akvariet jeg ville have fingre i da jeg kiggede på 46L, deres 72L havde en reef edition som skulle være ganske udemærket kvalitet til det meste... Men ja den er forsvundet, så er nok ude i noget DIY med det meste og planen er at smide en sump/refugium på anyways.

Rent størrelsesmæssigt ville jeg godt have 46L i en "bredere" udgave, så der var større hul i toppen og derved bedre plads til en arm ned og rode rundt + mere plads til lys. Dybden kan jeg godt lide. Må lure lidt på det og se hvad Avifauna siger når jeg er dernede næste gang.

Kiggede på Tropeakvariers side og kunne intet finde omkring priser. Der var en anden side med en udregner på, men det giver jo kun et slag på tasken når nu der også skal laves en top til det.
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Edge 72L eller special fremstillet?

Indlæg af Carsten »

JesperA skrev:Ja det var som sådan kun akvariet jeg ville have fingre i da jeg kiggede på 46L, deres 72L havde en reef edition som skulle være ganske udemærket kvalitet til det meste... Men ja den er forsvundet, så er nok ude i noget DIY med det meste og planen er at smide en sump/refugium på anyways.

Rent størrelsesmæssigt ville jeg godt have 46L i en "bredere" udgave, så der var større hul i toppen og derved bedre plads til en arm ned og rode rundt + mere plads til lys. Dybden kan jeg godt lide. Må lure lidt på det og se hvad Avifauna siger når jeg er dernede næste gang.

Kiggede på Tropeakvariers side og kunne intet finde omkring priser. Der var en anden side med en udregner på, men det giver jo kun et slag på tasken når nu der også skal laves en top til det.
Den side med en beregner på, skal du ikke kigge på. De priser er simpelthen så tåbelige.
Der er alt for mange variabler, til at man kan få en korrekt pris på en side blot ved at taste nogle få tal ind
Besvar

Tilbage til "Ny i faget?"