"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Vintage eric borneman

Forum hvor du kan se og dele links og andet www relateret, med andre.
Besvar
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
17
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Vintage eric borneman

Indlæg af ole kekkonen »

Http://algaescrubber.net/forums/showthr ... on-cycling" onclick="window.open(this.href);return false;
Schwensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2230
Tilmeldt: man 6. apr 2009 16:05
15
Postnummer: 4293 Dianalund
Saltvand siden?: 2009

Re: Vintage eric borneman

Indlæg af Schwensen »

Værd at læse for selv den garvede, men især for nye!
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Vintage eric borneman

Indlæg af PoulD »

+1
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Vintage eric borneman

Indlæg af Hougaard »

Sørgelig skæbne....
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4017
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Vintage eric borneman

Indlæg af Engelquist »

Ja det var trist at det gik ham sådan:(
Hans artikler er uvurderlige for saltvandshobbyen.
Jeg har hans bog: Aquarium Corals, den holder stadig 100%- med den på hylden er man godt rustet til at have saltvand...

Hvad blev der egentlig af ham efter han brød sammen?
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Anders månsson
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 4680
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 23:02
19
Postnummer: 5210 Odense NV
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Re: Vintage eric borneman

Indlæg af Anders månsson »

var det ham der bev fundet halvnøgen i en eller andens pool?
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Vintage eric borneman

Indlæg af Hougaard »

Han udviklede vist en smag for crystal meth...
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Vintage eric borneman

Indlæg af PoulD »

Anders månsson skrev:var det ham der bev fundet halvnøgen i en eller andens pool?
Mjoe; http://www.chron.com/news/houston-texas ... 358606.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Siger ikke det er tilfældet her, men medier og andre kan jo nogen gange forvride ting helt ud af proportion. Borneman havde vist også fået sig en del (magtfulde?) fjender hist og her.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5279
Tilmeldt: søn 22. jun 2008 19:13
15
Postnummer: 9300 Sæby
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Re: Vintage eric borneman

Indlæg af AndersGS »

Er han helt væk fra RC?
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
17
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Vintage eric borneman

Indlæg af ole kekkonen »

det har han været længe Anders,både Ron og Eric forlod rc i 2006 hvad der helt skete ved jeg ik men Ron har sagt rc stadig skylder ham penge for artikler han har skrevet til dem
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Vintage eric borneman

Indlæg af PoulD »

ole. skrev:det har han været længe Anders,både Ron og Eric forlod rc i 2006 hvad der helt skete ved jeg ik men Ron har sagt rc stadig skylder ham penge for artikler han har skrevet til dem
Startede vistnok med at Bomber i sin tråd postede nogle billeder af sin balje, hvor der var nogle illegale koraller. Det fik Borneman til at kontakte NOAA hvorefter han i egenskab af moderator slettede hele Bombers tråd . Derefter brød balladen løs i bedste Saltvandsforum stil :biggrin: Bomber var vist ret gode venner med en anden moderator på RC.
Om Borneman, Shimek og flere andre forlod RC af egen vilje eller blev bedt om at gå er vist stadig uklart.
http://archive.reefcentral.com/forums/s ... did=734680" onclick="window.open(this.href);return false;
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Morten1990
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1128
Tilmeldt: tirs 8. jan 2013 23:16
11
Postnummer: 5690 Tommerup
Saltvand siden?: 2013

Re: Vintage eric borneman

Indlæg af Morten1990 »

PoulD skrev:
ole. skrev:det har han været længe Anders,både Ron og Eric forlod rc i 2006 hvad der helt skete ved jeg ik men Ron har sagt rc stadig skylder ham penge for artikler han har skrevet til dem
Startede vistnok med at Bomber i sin tråd postede nogle billeder af sin balje, hvor der var nogle illegale koraller. Det fik Borneman til at kontakte NOAA hvorefter han i egenskab af moderator slettede hele Bombers tråd . Derefter brød balladen løs i bedste Saltvandsforum stil :biggrin: Bomber var vist ret gode venner med en anden moderator på RC.
Om Borneman, Shimek og flere andre forlod RC af egen vilje eller blev bedt om at gå er vist stadig uklart.
http://archive.reefcentral.com/forums/s ... did=734680" onclick="window.open(this.href);return false;
Beklager min dumhed men findes der virkelig ulovlige koraller, og hvilken. Kunne godt tænke mig og se hvad det var for nogle.:P beklager men så meget er jeg heller ikke inde i det.:)
Vh Morten
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Vintage eric borneman

Indlæg af Carsten »

Morten1990 skrev:
PoulD skrev:
ole. skrev:det har han været længe Anders,både Ron og Eric forlod rc i 2006 hvad der helt skete ved jeg ik men Ron har sagt rc stadig skylder ham penge for artikler han har skrevet til dem
Startede vistnok med at Bomber i sin tråd postede nogle billeder af sin balje, hvor der var nogle illegale koraller. Det fik Borneman til at kontakte NOAA hvorefter han i egenskab af moderator slettede hele Bombers tråd . Derefter brød balladen løs i bedste Saltvandsforum stil :biggrin: Bomber var vist ret gode venner med en anden moderator på RC.
Om Borneman, Shimek og flere andre forlod RC af egen vilje eller blev bedt om at gå er vist stadig uklart.
http://archive.reefcentral.com/forums/s ... did=734680" onclick="window.open(this.href);return false;
Beklager min dumhed men findes der virkelig ulovlige koraller, og hvilken. Kunne godt tænke mig og se hvad det var for nogle.:P beklager men så meget er jeg heller ikke inde i det.:)
De koraller der vist nok var tale om her, er de Karibiske Acropora arter så som A. cervicornis, A.palmata og A. prolifera
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
17
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Vintage eric borneman

Indlæg af ole kekkonen »

DSB vs. BB poul@
Ha ha ha ha.jeg regner med folget fjaernet sandet fordi Baljen aldrig Havde Set Värre ud,fyldt med Traadalger og döde koraller! Jepp det var sandet og Ikke den Fakta Baljen var 2 maaneder Gammel overproppet og eneste Herbivore et par Turbosnegle og Eremitter,Men det er selvfölgelig Blot Spekulation fra min side.
Besvar

Tilbage til "WWW"