"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Så kom den STORE dag:-) Nyt billede side 3

Forum hvor du kan se og vise billeder.
Gino
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 2926
Tilmeldt: søn 10. maj 2009 23:15
15
Postnummer: 5210 Odense NV

Re: Så kom den STORE dag:-)

Indlæg af Gino »

Hej


Så er der lige en lille update:-)

Nu med fisk:-)

Billede

MVH
Senest rettet af Gino tirs 1. feb 2011 21:03, rettet i alt 2 gange.
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Brugeravatar
8220
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 349
Tilmeldt: ons 15. dec 2010 19:39
13
Postnummer: 8220 Brabrand
Saltvand siden?: 2010

Re: Så kom den STORE dag:-) Nyt billede side 3

Indlæg af 8220 »

Super flot

Tillykke, det ser vildt godt ud. Kanon sten opsætning
Gino
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 2926
Tilmeldt: søn 10. maj 2009 23:15
15
Postnummer: 5210 Odense NV

Re: Så kom den STORE dag:-) Nyt billede side 3

Indlæg af Gino »

8220 skrev:Super flot

Tillykke, det ser vildt godt ud. Kanon sten opsætning
Tak for det :K

Det er rart med positivt feedback på det man har lavet:-)

Ja jeg må bestemt erkende at jeg ikk fortryder den opsætning der, var lidt i tvivl da jeg kun havde ideen i hovedet men det blev jo ok:-)

MVH
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Kirurgfisk
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 161
Tilmeldt: fre 9. jun 2006 10:56
17
Postnummer: 2500 Valby
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Valby

Re: Så kom den STORE dag:-) Nyt billede side 3

Indlæg af Kirurgfisk »

Det ser godt og lækkert ud - med masser af god svømmeplads, god plads til koraller og en lækker luftig :sneaky2: - opstilling !

Glæder mig til at jeg selv når dertil med mit nye akvarie, - og kan sagtens snildt sætte mig ind i "vildreden" omkring indretningen !!
Gino
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 2926
Tilmeldt: søn 10. maj 2009 23:15
15
Postnummer: 5210 Odense NV

Re: Så kom den STORE dag:-) Nyt billede side 3

Indlæg af Gino »

Kirurgfisk skrev:Det ser godt og lækkert ud - med masser af god svømmeplads, god plads til koraller og en lækker luftig :sneaky2: - opstilling !

Glæder mig til at jeg selv når dertil med mit nye akvarie, - og kan sagtens snildt sætte mig ind i "vildreden" omkring indretningen !!
Hej Kirugen:-)

Glad for du ka lide det:-) Ja der er godt med svømmeplads hvis de fiser ud og ind mellem stenene:-)

JA vildrede omkring indretningen men endnu værre er indretningen! jeg kan simpelhen ikk få mit overløb til at være stabilt men mindre mit sikkerhedsrør tager pænt meget vand og selv der er ikk vildt stabilt! vandetstaden står og svinger i overløb og sump og det gør det umuligt at sætte min osmolator på! jeg er ved at blive idiot over det!
Ikk nok med overstående så bliver mit akvarie pænt varmt, uden lys på ligger temp på ca 26.5 graderog der syntes jeg er ret højt men skal igen prøve med nogle pc blæsere i overflande men jeg kan bare uikk forstå hvorfor det bliver så varmt!?

MVH
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6258
Tilmeldt: ons 21. apr 2010 18:09
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Re: Så kom den STORE dag:-) Nyt billede side 3

Indlæg af Bingocaller »

Ser godt ud! Det eneste jeg ville have gjort var en sort baggrund - men det er jo helt sikkert en smagssag :)

Tillykke med det!
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Gino
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 2926
Tilmeldt: søn 10. maj 2009 23:15
15
Postnummer: 5210 Odense NV

Re: Så kom den STORE dag:-) Nyt billede side 3

Indlæg af Gino »

Bingocaller skrev:Ser godt ud! Det eneste jeg ville have gjort var en sort baggrund - men det er jo helt sikkert en smagssag :)

Tillykke med det!
Det har jeg haft på alle mine andre akvarie så jeg ved hvad du mener, men dette var malet på det akvarie jeg købte men syntes faitsk det er meget pænt og lidt andet end det jeg er vant til.. hvad er det man siger, forandring fryder :f2:
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Kirurgfisk
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 161
Tilmeldt: fre 9. jun 2006 10:56
17
Postnummer: 2500 Valby
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Valby

Re: Så kom den STORE dag:-) Nyt billede side 3

Indlæg af Kirurgfisk »

Det lyder da underligt men uden at jeg skal gøre mig klog på noget - har du checket at der ikke er kommet noget ned i røret - som ligger og vender sig i strømmen - måske en snegl eller eremit
- det har jeg da prøvet nogen gange ???

Vandstanden skal jo ligge sådan, - at der kun liiige præcis løber en anelse ned igennem sikkerhedsrøret !

:h

&

MVH
Gino
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 2926
Tilmeldt: søn 10. maj 2009 23:15
15
Postnummer: 5210 Odense NV

Re: Så kom den STORE dag:-) Nyt billede side 3

Indlæg af Gino »

Kirurgfisk skrev:Det lyder da underligt men uden at jeg skal gøre mig klog på noget - har du checket at der ikke er kommet noget ned i røret - som ligger og vender sig i strømmen - måske en snegl eller eremit
- det har jeg da prøvet nogen gange ???

Vandstanden skal jo ligge sådan, - at der kun liiige præcis løber en anelse ned igennem sikkerhedsrøret !

:h

&

MVH
Hej

JA jeg er ved at blive totalt idiot af det!! ja har tjekket om der skillevære noget men der er intet! ikk om jeg begriber det men starter lige en tråd om det?

Kører du også dit system sådan at der løber en smule vand ned gennemsikkerheds røret? hvad sker der ved dig hvis du ikk gør det? selvom jeg har durso på kan jeg nemt hører hvis der løber lidt vand gennem sikkerhedsrøret og det gider jeg ikk rigtigt hører på:-)
Er ikk helt med på hvorfor der skal løbe lidt vand gennem sikkerhedsrøret?

MVH
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
nielsk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 3630
Tilmeldt: tirs 28. mar 2006 17:06
18
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2006

Re: Så kom den STORE dag:-) Nyt billede side 3

Indlæg af nielsk »

Tja 26,5 er temmeligt koldt i min koralverden. Jeg har 2 x 300 watt varmelegemer kørende 24/7 for at holde de 29 grader her i vinteren.
SPS : Stability provides succes
Gino
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 2926
Tilmeldt: søn 10. maj 2009 23:15
15
Postnummer: 5210 Odense NV

Re: Så kom den STORE dag:-) Nyt billede side 3

Indlæg af Gino »

nielsk skrev:Tja 26,5 er temmeligt koldt i min koralverden. Jeg har 2 x 300 watt varmelegemer kørende 24/7 for at holde de 29 grader her i vinteren.
Det var godt nok varmt! men hvad dit akvarie kører jo mere end godt! du har et hvis ikk det flotteste akvarie:-)

Ja du skrev engang at det er ca temp i naturen når du dykker? ikk?

Hvad ligger temperaturen på ved dig om sommeren? det må da ikk blive meget mere end de 29 vel?

MVH
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Besvar

Tilbage til "Billeder"