"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

En formand går af......

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

En formand går af......

Indlæg af Brian »

Kære alle brugere

Vi nærmer os 5 år siden at jeg startede denne side op, og det har været en kanon rejse, at se det går fra intet til det største i Danmark på området. Men der er også sket meget i mit personlige liv på de 5 år, blandt andet 2 børn, et evigt byggeprojekt af en landejendom, en ingeniør karierer i fuld fart, familie og venner, andre hobbyer og mange mange andre ting.
Eller sagt på en anden måde, og ganske kort inden det bliver et resume over de sidste 5 år, ja så må jeg idag begynde at tage nogle ting ud af kalenderen. Siden koster ikke timer dagligt, men sponsorer, månedens akvarier, fejl og opdateringer, moderationer på boardet og så videre og så videre.

Jeg har derfor efter længere tids tænke tanke, besluttet at jeg vil forsøge at afvikle siden her. Dette skal naturligvis ske på en måde hvor den består, men samtidigt også får en indsprøjtning af nye kræfter af karakter. Det bliver derfor noget af et projekt i sig selv, og lykkedes det ikke umiddelbart bliver jeg ved roret nogle år endnu.

Jeg forventer omvendt dog heller ikke at det skulle blive et problem, siden bygger på et(hvis ikke det) af verdens mest benyttede gratis board software med utallige hjælpe boards(ingen egen kode), har rigtig fine besøgstal og en ganske sund økonomi i kroner og øre.

Men nok for nu, vi må se hvad tiden(og finanskrisen :wink: ) bringer, og jeg håber at alle jer brugere derude vil acceptere - så vil jeg love at en eventuel overgang ikke bliver at mærke, på andet end positive nye tiltag fra nye kræfter og personer.

Skulle der allerede være interesserede derude, bedes man henvende sig pr email webmaster@saltvandsforum.dk !

PS. Jeg forbliver naturligvis online, men blot med et brugernavn uden admin rettigheder :GO
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
herzberg
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2667
Tilmeldt: lør 9. apr 2005 20:45
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 2640 Hedehusene

Re: En formand går af......

Indlæg af herzberg »

Jamen det lyder da rigtig trist Brian. Den slags bliver sjældent til det bedre. Men jeg respekterer selvf. din beslutning. Held og lykke med salget, håber du finder en velegnet aftager.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
Brugeravatar
Lars S
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2744
Tilmeldt: tirs 23. maj 2006 13:21
17
Postnummer: 8963 Auning
Saltvand siden?: 1989
Geografisk sted: Auning - Djursland / Jylland
Kontakt:

Re: En formand går af......

Indlæg af Lars S »

Det var da noget af en bombe du der sendte afsted :G :G :G

Men det er helt forståeligt, det tager jo tid det hele, og du har sgu også gjort det RIGTIGT godt :K :K :K :K

Så nu håber jeg også at der er en som vil tage over efter dig, jeg har desværre hverken tid eller forstand på det.

Så du Brian skal ha' et mega stort tak :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: for dette forum og alt hvad du har gjort og sikkert også hørt & læst af os bruger ''medlemmer''
Mvh. Lars Steen
Billede
530 l. Low tech.

http://www.websteen.dk import bla. saltvands artikler fra Kina & Hong Kong.
Brugeravatar
Hvidtfeldt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1664
Tilmeldt: søn 20. maj 2007 09:07
16
Postnummer: 5240 Odense NØ
Geografisk sted: 5240 Odense

Re: En formand går af......

Indlæg af Hvidtfeldt »

Det var ærligt. Men dagen skulle vel komme. Håber du finder en der er egnet til jobbet! :D
Akvarie på 250 L i opstarts fasen!
Brugeravatar
Lars M
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1524
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 22:15
19
Postnummer: 9560 Hadsund
Saltvand siden?: 2001

Re: En formand går af......

Indlæg af Lars M »

Som medlem nr. 14, meldt ind dagen efter at siden gik i luften, kan jeg kun tilslutte mig de mange roser. Du har leveret en super indsats. Uden dette forum, ville saltvand ikke være hvad det er i dag.

Jeg respekterer din beslutning fuldt ud. :GO :GO

Tak for det store arbejde, og lad os så se fremad, håber at du får held til at finde nogen der vil tage en tørn i nogle år frem. Jeg stiller mig naturligvis stadig til rådighed.
Mvh.

Lars Mogensen
Brugeravatar
Mickey86
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 238
Tilmeldt: tors 21. aug 2008 22:51
15
Postnummer: 2300 København S
Saltvand siden?: 2007
Kontakt:

Re: En formand går af......

Indlæg af Mickey86 »

Vil os gerne lige takke dig brian for hvis det ikk var for det her forum havde jeg nok droppet tanken om saltvand. Det er et virkelig godt stykke arbejd du har lagt i det her forum! Det her forum er MØDE STEDET for saltvands nørder, klart det bedste forum med alle de søde og behjælpelige mennesker herinde. Held og lyk med det hele :U
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 7297
Tilmeldt: lør 6. dec 2008 22:08
15
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Re: En formand går af......

Indlæg af Han$en »

Mickey86 skrev:Vil os gerne lige takke dig brian for hvis det ikk var for det her forum havde jeg nok droppet tanken om saltvand. Det er et virkelig godt stykke arbejd du har lagt i det her forum! Det her forum er MØDE STEDET for saltvands nørder, klart det bedste forum med alle de søde og behjælpelige mennesker herinde. Held og lyk med det hele :U
Jeg er den sødeste :)


Tak for denne gang Brian! Kan kun tilslutte mig de andre. Super fedt site du har brygget sammen, og alt godt til dig i fremtiden :GO

Jeg har smidt dig en mail! :y
Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
martinknorr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1079
Tilmeldt: fre 21. mar 2008 20:58
16
Postnummer: 8370 Hadsten
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hadbjerg

Re: En formand går af......

Indlæg af martinknorr »

Kan kun tilslutte mig Mickey86, havde det ikke været for dette forum så tror jeg der var mange nybegyndere der ville rende hovedet mod muren. Så mange tak for dette forum Brian og tak til alle dem der altid er klar til at besvare alle slags spørgsmål dumme som besynderlige. :-)
MVH
Martin
8370 Hadsten
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: En formand går af......

Indlæg af Brian C »

Det er self. lidt trist at høre, men fuldt forståeligt, og acceptabelt

men Brian, jeg blev godt lidt hed om ørene et øjeblik da jeg læste dit indlæg
Jeg kom lige til et øjeblik at tænke åh nej nu ender siden vel ligesom en anden dansk saltvandsside... men så kom jeg til fornuft igen, og læste videre, og jeg har 100% tillid til Brians dømmekraft, nå han skal ud og finde én der kan og vil videreføre siden, forhåbentlig uden de store kommercielle interesser
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: En formand går af......

Indlæg af Hougaard »

Mail afsendt ...
Brugeravatar
MiksBiks
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 946
Tilmeldt: tors 7. feb 2008 18:46
16
Postnummer: 8240 Risskov
Saltvand siden?: 2001
Geografisk sted: Århus

Re: En formand går af......

Indlæg af MiksBiks »

Tak for et godt stykke arb brian :GO :GO :GO Det er vi sku mange der er glade for. Tak for initiativet.
Mvh Michael
Brugeravatar
Hvam
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4736
Tilmeldt: ons 12. okt 2005 12:58
18
Postnummer: 8541 Skødstrup
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"

Re: En formand går af......

Indlæg af Hvam »

Saltvandsforum har været som en sygdom for mig siden 2005... så måske bliver jeg healet nu! :dizzy:

Jeg takke for det arbejde du har lagt i siden og vil sige du har været den bedste mand til jobbet :y :beer:
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!

Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Brugeravatar
Søren Ravn
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 283
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 10:16
19
Postnummer: 8700 Horsens
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Horsens

Re: En formand går af......

Indlæg af Søren Ravn »

Hougaard skrev:Mail afsendt ...
You have my vote hougaard.

Til Brian: Super arbejde du har lavet gemmen årerne det er der ikke mange der kan gøre efter. :K

/Søren
Brugeravatar
peder
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2265
Tilmeldt: søn 13. aug 2006 19:49
17
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 1974
Geografisk sted: 8961 Allingåbro

Re: En formand går af......

Indlæg af peder »

For helvede denne side er mit andet hjem!! nu må der endelig ikke gå ged i den i forbindelse med "ejerskifte" enig med Søren, Hougaard kunne være manden!!

Stor tak til Brian for denne fantastiske side han har drevet på fremragende måde, uden overformynderi og med mod til at lade debatterne styre sig selv.
Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 639
Tilmeldt: tors 3. jul 2008 23:14
15
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 1999

Re: En formand går af......

Indlæg af Knut-Arne Berg »

Kan jo ikke akkurat si jeg direkte kjenner,eller har truffet deg før Brian,men jeg kan da si jeg har fått ett veldigt godt inntrykk av deg,med tanke på alle innleggene fra deg jeg har lest :biggrin:
Synes dette forumet også har hvert ett veldigt godt og luftigt forum,noe jeg håper din etterfølger vil fortsette med :y
Føler jeg blir tatt godt imot her inne(tross språkforskjellene :sneaky2: ),og ønsker deg riktig lykke til videre,hva du enn bestemmer deg for fremover..
Det er Brian som har lavet grundstenen for forumet,og så får vi håpe det blir en verdig etterfølger,som kan føre arven videre i dine fotspor! :grouphug:
Musiker
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2586
Tilmeldt: man 30. apr 2007 18:02
17
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: København Ø

Re: En formand går af......

Indlæg af Musiker »

Vil også lige sige tak! Du har sku kørt forummet super i den tid jeg været bruger!
AndersNT
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1150
Tilmeldt: søn 6. apr 2008 19:13
16
Postnummer: 8000 Århus C

Re: En formand går af......

Indlæg af AndersNT »

Enig! Tak for alt dit store arbejde. Dette forum har helt sikkert været grunden til at jeg har valgt saltvand!

Håber aftageren bliver lige så dygtig og uvildig som dig :D
Brugeravatar
Celia
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1294
Tilmeldt: søn 16. okt 2005 16:41
18
Postnummer: 4000 Roskilde
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 4000 Roskilde

Re: En formand går af......

Indlæg af Celia »

Puha :-( jeg respektere din beslutning, jeg håber meget at det bliver en værdig køber og ikke en der i forvejen har for mange sider liggende på nettet.......
Tak for at du har opbygget et super godt forum, jeg ville aldrig være nået så langt uden det !
Venlig hilsen
Cecillia
Der var engang et saltvandseventyr, nu er jeg bare rusten
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: En formand går af......

Indlæg af Lord Mike »

Med tanken på en administrator som har givet plads til holdninger og samtidig trådt i karakter når det er/var nødvendig, at involvere brugerne i forbindelse med forbedring af siden og meget andet. Gør det mig lidt nervøs for hvad der sker med forummet i fremtiden, når du ikke er her som overhøvding.....Så af samme årsag håber jeg at de rigtige personer melder sig på banen og i kan blive enige om at køre siden i samme ond.

Men Brian du skal bestemt også herfra have en stor tak for alt hvad du har gjort for saltvandsfolket, som trofast logger sig på siden med jævne mellemrum.

Håber du kommer stærkt igen når tid er....... :h
Brugeravatar
Olsen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2638
Tilmeldt: ons 10. maj 2006 13:39
17
Postnummer: 4100 Ringsted
Saltvand siden?: 2006

Re: En formand går af......

Indlæg af Olsen »

Tak for din indsats Brian, den har været uovertruffen - og god vind fremover med alle projekterne.
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: En formand går af......

Indlæg af Brian »

Tak for ord og henvendelser, det er en svær beslutning men videre det gik ;)

Som skrevet så slipper jeg kun siden, hvis jeg føler at det er den rette til at drive det hele videre i samme stil.
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: En formand går af......

Indlæg af wondersurfer »

Brian tak for siden, den lever helt sikkert videre du har støbt et fundament og det holder 100%.....

hougaard er helt sikkert et hot navn til overtagelsen.... held og lykke hougaard
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2011
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 22:02
16
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense NØ

Re: En formand går af......

Indlæg af Helena »

:G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: En formand går af......

Indlæg af wondersurfer »

noget nyt info omkring hvem der kommer til at stå for siden..
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: En formand går af......

Indlæg af Brian »

Ja meget snart !

Kort sagt så kommer der ikke en ny "ejer" af siden - der har været mulige personer, men ikke noget som jeg har følt kunne overtage siden som den er og drive den videre i den ånd jeg mener der skal til.

Opgaven i kulissen pt går derfor på at mande op på personer så jeg ikke sidder med helt samme mængde opgaver.

Og det glæder mig - da jeg så kan bruge mere tid på at svare på indlæg, lave diverse tråde, konkurrencer, baljer for udlandet og alt det andet der engang før var så meget tid til :)

Men som sagt, hvordan helt præcis kommer snart !
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: En formand går af......

Indlæg af Brian »

Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"