"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

En chat på forummet her ?

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Brugeravatar
Holst
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 937
Tilmeldt: man 28. jan 2008 10:11
16
Postnummer: 6800 Varde
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Varde

En chat på forummet her ?

Indlæg af Holst »

Hej Alle saltvandsforum brugere.

Jeg har tit og ofte godt kunne bruge en "chat" side hvor man kan stille små spørgsmål som man måske ikke behøver at fylde forummet med.

Det kunne være en fed funktion.

Er der steming for sådan noget ? Og kan det lade sig gøre ?

Mvh. Martin Holst
Senest rettet af Holst søn 22. mar 2009 17:42, rettet i alt 1 gang.
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Brugeravatar
exzos
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1717
Tilmeldt: fre 15. jun 2007 14:18
16
Postnummer: 8900 Randers
Saltvand siden?: 2007

Re: En chat på forummet het ?

Indlæg af exzos »

Det var her inden den nye side kom - men der var aldrig nogen på.

Opret et topic også hold dine spørgsmål i samme topic, så skal det nok gå :)
Brugeravatar
Limatho
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 565
Tilmeldt: tors 18. sep 2008 18:10
15
Postnummer: 2630 Taastrup
Saltvand siden?: 2004

Re: En chat på forummet het ?

Indlæg af Limatho »

Det kunne være super. Har selv tænkt det samme!
Hvorfor har jeg kun 3 pisse ferskvandsfisk når jeg nu så gerne vil have dragefisk, kejsere og kiruger?
Brugeravatar
Holst
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 937
Tilmeldt: man 28. jan 2008 10:11
16
Postnummer: 6800 Varde
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Varde

Re: En chat på forummet het ?

Indlæg af Holst »

exzos skrev:Det var her inden den nye side kom - men der var aldrig nogen på.

Opret et topic også hold dine spørgsmål i samme topic, så skal det nok gå :)
Okay, jeg ville da klart have et vindue åbent med chatten åben, når man alligevel sidder her. :)
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1558
Tilmeldt: lør 30. dec 2006 15:19
17
Postnummer: 4190 Munke Bjergby
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Syd- og Vestjælland

Re: En chat på forummet her ?

Indlæg af DDT2 »

må ærligt nok indrømme der var ikke nogen på den gamle chat rigtigt men hvis der kom en frem igen og folk måske gad bruge den os ville jeg helt sikkert være hug på den
Brugeravatar
hougaard76
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 206
Tilmeldt: tirs 12. aug 2008 19:47
15
Postnummer: 3490 Kvistgård
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Re: En chat på forummet her ?

Indlæg af hougaard76 »

me too også stemt på en chat ville bruge den hver dag
Brugeravatar
Holst
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 937
Tilmeldt: man 28. jan 2008 10:11
16
Postnummer: 6800 Varde
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Varde

Re: En chat på forummet her ?

Indlæg af Holst »

Bare en IRC Java chat client :) Jeg er allerede inde på #Saltvandsforum @ Quakenet.org :P
Det er jo nemt, det koster ikke noget på siden at have den liggende.. Om så den blir benyttet eller ej..
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1558
Tilmeldt: lør 30. dec 2006 15:19
17
Postnummer: 4190 Munke Bjergby
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Syd- og Vestjælland

Re: En chat på forummet her ?

Indlæg af DDT2 »

hvis det skal være sådan en skal det bare være en der kan åbnes i et andet vindue for sig selv da det er skide irreterende på de sider hvor man så ikke kan tjekke mere på resten af siden pga man har chatten kørende
Brugeravatar
William Jr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2645
Tilmeldt: lør 10. jun 2006 12:42
17
Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Re: En chat på forummet her ?

Indlæg af William Jr »

- Sidst der gik en bøn ud for chat på dette forum, og bønhørt og implementeret på sitet af Brian. Da blev det ikke brugt, selv end ikke af brugere i denne tråd... Og blev det brugt var det ikke til andet end goofy gloser og smileys. Og stod der en sjælden gang et spørgsmål gled det ud i glemslen.

- Det blev ikke brugt selvom flere af jer var brugere på forummet...
/Flemming,
http://www.kirurgfisken.dk

- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!) ;)
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1558
Tilmeldt: lør 30. dec 2006 15:19
17
Postnummer: 4190 Munke Bjergby
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Syd- og Vestjælland

Re: En chat på forummet her ?

Indlæg af DDT2 »

ahhhh willian jr nu synes jeg måske lige det var store nok beskyldninger for sad selv det emste af tiden derinde og snakkede med nogle fast nogen som os er herinde endnu men nej der var ikke meget gang i den chat.
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: En chat på forummet her ?

Indlæg af Brian »

Jeg har lavet chat 4 eller 5 gange på denne side og det bliver bare aldrig brugt. Ikke engang ved faste tidspunkter hvor der er arrangeret chat.

Så ideen er fin men folk bruger det ikke - desværre !
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
Holst
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 937
Tilmeldt: man 28. jan 2008 10:11
16
Postnummer: 6800 Varde
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Varde

Re: En chat på forummet her ?

Indlæg af Holst »

William Jr skrev:- Sidst der gik en bøn ud for chat på dette forum, og bønhørt og implementeret på sitet af Brian. Da blev det ikke brugt, selv end ikke af brugere i denne tråd... Og blev det brugt var det ikke til andet end goofy gloser og smileys. Og stod der en sjælden gang et spørgsmål gled det ud i glemslen.

- Det blev ikke brugt selvom flere af jer var brugere på forummet...
Goofy gloser mm. er vel også det sådan et chat sted kunne bruges til. Snak om alt og intet så forummet ikke spammes.

Brian skrev:Jeg har lavet chat 4 eller 5 gange på denne side og det bliver bare aldrig brugt. Ikke engang ved faste tidspunkter hvor der er arrangeret chat.

Så ideen er fin men folk bruger det ikke - desværre !
Kan bare ikke se idén med at fjerne det igen. Så kan folk bruge den service eller ej. om så der er 1-2 eller 20 online.
Men det er da rigtig synd at det ikke blir brugt. :crybaby:
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: En chat på forummet her ?

Indlæg af Brian »

Alt kode skal vedligeholdes ! Selv disse standard komponenter som dette fora bygger på skal ofte opdateres for at holde ondsvage hackere ude som blot vil smadre det hele - blandt andet !
Og har man feks implementeret en chat, ja så skal den også vedligholdes, og genindstalleres hver gang man feks opdatere selve forum eller portal koden...

Så de ting der ikke bruges - dem vil jeg/vi heller ikke bruge tid på at vedligeholde !
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
Holst
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 937
Tilmeldt: man 28. jan 2008 10:11
16
Postnummer: 6800 Varde
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Varde

Re: En chat på forummet her ?

Indlæg af Holst »

Et link til en Java IRC client kræver ingen vedligeholdelse..
Men jeg forstår hvad du mener og især nu du vil ligge siden lidt til side og koncentrere dig om andre private ting..

Jeg har desværre ikke selv tiden til at holde et site, selvom jeg gerne ville. Og har da også selv kørt andre comminutyies :)
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Brugeravatar
exzos
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1717
Tilmeldt: fre 15. jun 2007 14:18
16
Postnummer: 8900 Randers
Saltvand siden?: 2007

Re: En chat på forummet her ?

Indlæg af exzos »

Holst skrev:Bare en IRC Java chat client :) Jeg er allerede inde på #Saltvandsforum @ Quakenet.org :P
Det er jo nemt, det koster ikke noget på siden at have den liggende.. Om så den blir benyttet eller ej..
Denne ville jeg også stemme for hvis der skulle laves noget chat. Gider ikke have et chat-vindue åbent blot for saltvand, tænk på hvis man skulle have et chat-vindue åbent for hver hobby man har..

Der er IRC lidt nemmere.
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: En chat på forummet her ?

Indlæg af Brian »

Ja ok IRC chat havde siden for en 4 år siden, ellers har det været flash baseret siden.

Og nej der er ikke noget der hedder skal ikke laves fordi jeg ikke har tid :) - så er der andre bag siden som har ! Så ideerne skal bare ud af skabet !
Denne har vi bare prøvet....
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
William Jr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2645
Tilmeldt: lør 10. jun 2006 12:42
17
Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Re: En chat på forummet her ?

Indlæg af William Jr »

Holst skrev:
William Jr skrev:- Sidst der gik en bøn ud for chat på dette forum, og bønhørt og implementeret på sitet af Brian. Da blev det ikke brugt, selv end ikke af brugere i denne tråd... Og blev det brugt var det ikke til andet end goofy gloser og smileys. Og stod der en sjælden gang et spørgsmål gled det ud i glemslen.

- Det blev ikke brugt selvom flere af jer var brugere på forummet...
Goofy gloser mm. er vel også det sådan et chat sted kunne bruges til. Snak om alt og intet så forummet ikke spammes.

________

Med goofy mente jeg "dav" og "hej dav" og :T
- Spild af tid om du spør mig... Men hver sine lyster! Du brugte det end ikke... Jeg husker da at du var bruger da der var chat online!!
/Flemming,
http://www.kirurgfisken.dk

- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!) ;)
Brugeravatar
Holst
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 937
Tilmeldt: man 28. jan 2008 10:11
16
Postnummer: 6800 Varde
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Varde

Re: En chat på forummet her ?

Indlæg af Holst »

[/quote]
Goofy gloser mm. er vel også det sådan et chat sted kunne bruges til. Snak om alt og intet så forummet ikke spammes.

________

Med goofy mente jeg "dav" og "hej dav" og :T
- Spild af tid om du spør mig... Men hver sine lyster! Du brugte det end ikke... Jeg husker da at du var bruger da der var chat online!![/quote]

Okay :) Husker ikke der var en chat side. :) Men derfor kan det jo sagtens være. Men det var også bare en idé. Som jo så er afprøvet uden det store succes.. Desværre.. Men elsker stadig forummet :GO
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"