"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Nedlagte grupper eller ?

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Brugeravatar
Breuner
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 233
Tilmeldt: man 19. nov 2007 19:39
16
Postnummer: 9000 Aalborg
Geografisk sted: Nordjylland

Nedlagte grupper eller ?

Indlæg af Breuner »

Ville lige ind og tjekke om der var sket noget nyt i Nordjyllandsgruppen, men den er blevet væk.. Og der mangler vist osse flere end lige dén..

Er de blevet nedlagt, eller er det fordi der stadig er lidt kuk i forummet ?
Mvh. Breuner.

Fragmenter i stærke farver købes i nærheden af Aalborg :)

190 L Juwel hjørneakvarie - Nedlukning igang.
130 L Red Sea Max - Nedlukning igang.
126 L DIY projekt - Kører.
530 L Helglas - Under konstruktion.
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Nedlagte grupper eller ?

Indlæg af Carsten »

Brian skrev efter den sidste store opdatering, at flere af de grupper som ikke var aktive/tomme blev slettet. Det kan vel ikke udelukkes at han måske har fået slettet den ved en fejl.
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: Nedlagte grupper eller ?

Indlæg af Brian »

Alle grupper som ikke blev brugt, blev gennem gruppeformanden, kontaktet for et par måneder siden. De blev spurgt om gruppen kunne lukkes grundet den var "død" ud af til.

Dem som sagde ok for dette blev lukket.

Tror desuden at den nordjyllandsgruppe aldrig nåede mere en 1 indlæg !
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
Breuner
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 233
Tilmeldt: man 19. nov 2007 19:39
16
Postnummer: 9000 Aalborg
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Nedlagte grupper eller ?

Indlæg af Breuner »

Mener nu helt sikkert at der var 2-3 sider med tråde i nordjyllandsgruppen :wink: , men når så det er sagt, så er det rigtigt at der ikke var så meget gang i den i gruppen, men det er da alligevel lidt trist at den helt er fjernet, men hvis den krævede arbejde er det vel okey at lukke skidtet.. Men hvis ikke den krævede noget videre vedligeholdelse fra din side Brian, så kunne man vel ligeså godt ha ladet dem køre videre :yes:

Jeg havde nu osse tænkt på at foreslå om ikke det havde været muligt at lave det sårn, at alle medlemmer af gruppen automatisk fik en mail hver gang der blev oprettet en ny tråd i gruppen.
Fordi som det har kørt indtil nu, så har jeg ihvertfald ikke altid selv været så flittig til at tjekke grupper for nye tråde, netop fordi der ikke skete så meget deri, men det har jo så den sneboldt-effekt at når man så selv vil oprette en tråd, som måske var tiltænkt folkene i lokalområdet, så tænker man at ander i området sikkert heller ikke tjekker gruppen ret tid, og så er man nok tilbøjelig til at lave tråden i feks "Generel saltvands snak"
Fik folk i gruppen istedet en mail når man oprettede nye tråde/stillede spørgsmål i den enkelte gruppe, på hvem der har lidt Caulerpa alger i overskud i området, hvem har osmosevand, bytte lidt levende sand, sendinger i området, hjemmemøder, eller hva man nu bruger såen en gruppe til, så er jeg sikker på at der kom meget mere gang i de enkelte grupper.. :GO
Mvh. Breuner.

Fragmenter i stærke farver købes i nærheden af Aalborg :)

190 L Juwel hjørneakvarie - Nedlukning igang.
130 L Red Sea Max - Nedlukning igang.
126 L DIY projekt - Kører.
530 L Helglas - Under konstruktion.
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: Nedlagte grupper eller ?

Indlæg af Brian C »

Jeg tror ikke de lokale grupper har så stor en betydning mere, ihvertfald ikke hvad angår fisk, koraller og andet, folk, jeg selv inkl. rejser jo gerne fra den ene ende af landet til den anden for at anskaffe disse ting, eller tager til messer og foredrag osv. osv....
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: Nedlagte grupper eller ?

Indlæg af Brian »

Breuner - Kræver ikke vedligehold af nogen videre karakter, men bruges det ikke fjerner vi det. Hvis i vil have den retur kan du blive formand og jeg opretter fora straks :)
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
Breuner
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 233
Tilmeldt: man 19. nov 2007 19:39
16
Postnummer: 9000 Aalborg
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Nedlagte grupper eller ?

Indlæg af Breuner »

Brian jeg vil gerne ta formandstjansen for nordjyllandsgruppen, "arbejder" består vel primært i at godkende nye medlemmer til gruppen eller hvordan ?

Men vil den idé være mulig, hvor alle medlemmer af gruppen får mail når der oprettes en ny tråd i gruppen ?
Jeg er sikker på at det vil fremme gruppen, når ikke folk ikke skal "spilde" deres tid med at tjekke gruppen hver dag hvis ikke der er sket noget nyt, men derimod bliver underrettet med det samme når der sker nye ting deri :y
Mvh. Breuner.

Fragmenter i stærke farver købes i nærheden af Aalborg :)

190 L Juwel hjørneakvarie - Nedlukning igang.
130 L Red Sea Max - Nedlukning igang.
126 L DIY projekt - Kører.
530 L Helglas - Under konstruktion.
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
17
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Nedlagte grupper eller ?

Indlæg af StarF »

hvis folk vil ha en mail hver gang der sker noget nyt, sakl de vel bare bruge funktionen "Overvåg forum" til det?
Brugeravatar
Breuner
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 233
Tilmeldt: man 19. nov 2007 19:39
16
Postnummer: 9000 Aalborg
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Nedlagte grupper eller ?

Indlæg af Breuner »

StarF skrev:hvis folk vil ha en mail hver gang der sker noget nyt, sakl de vel bare bruge funktionen "Overvåg forum" til det?
Jeg vidste faktrisk ikke at den funktion eksisterede, hvor klikker du på funktionen henne ? Jeg har nemlig kigget rundt, både i de forskellige forums herinde, og inde under "Brugerkontrolpanelet", men jeg kan ikke finde ud af hvordan man aktivere det.. :confused2:
Mvh. Breuner.

Fragmenter i stærke farver købes i nærheden af Aalborg :)

190 L Juwel hjørneakvarie - Nedlukning igang.
130 L Red Sea Max - Nedlukning igang.
126 L DIY projekt - Kører.
530 L Helglas - Under konstruktion.
Blæksprutten
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
Indlæg: 88
Tilmeldt: tirs 21. okt 2008 16:52
15
Postnummer: 5471 Søndersø

Re: Nedlagte grupper eller ?

Indlæg af Blæksprutten »

helt oppe foroven... under overskriften til emnet. der kan du klikke på bogmærk emne og ved siden af er den funktion kan du vælge OVERVÅG EMNE. så får du en mail hver gang der sker noget på tråden.. det er sku smart..
Men jeg ved ikke hvordan man kommer med i de der grupper. der står at jeg ikke har de nødvendige rettigheder for at læse indlæg der ! Hvordan får jeg det ?
Brugeravatar
Breuner
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 233
Tilmeldt: man 19. nov 2007 19:39
16
Postnummer: 9000 Aalborg
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Nedlagte grupper eller ?

Indlæg af Breuner »

Blæksprutten skrev:helt oppe foroven... under overskriften til emnet. der kan du klikke på bogmærk emne og ved siden af er den funktion kan du vælge OVERVÅG EMNE. så får du en mail hver gang der sker noget på tråden.. det er sku smart..
Men jeg ved ikke hvordan man kommer med i de der grupper. der står at jeg ikke har de nødvendige rettigheder for at læse indlæg der ! Hvordan får jeg det ?
Jeg har ledt længe nu, og endelig fundet "Overvåg Forum" i den aller aller nederste del af siden, så der er åbentbart lidt forskel hvordan siderne og bjælkerne vises. Men en rigtig go' funktion, anede ikke den fandes :GO

Hvis du vil ind og kigge i en gruppe, så skal du blot kontakte "gruppelederen" fra den gruppe du vil ind i, så godkender han/hun dig. Hvis du vil vide hvem gruppelederen er for den enkelte gruppe, så klikker du bare på "Brugerkontrolpanel" og derefter på fanen "Brugergrupper" så kan du se hvem der styre den enkelte gruppe.
Mvh. Breuner.

Fragmenter i stærke farver købes i nærheden af Aalborg :)

190 L Juwel hjørneakvarie - Nedlukning igang.
130 L Red Sea Max - Nedlukning igang.
126 L DIY projekt - Kører.
530 L Helglas - Under konstruktion.
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"