"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Forum for Akvarier 801+ Liter
Besvar
Brugeravatar
Hareskov
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 465
Tilmeldt: tors 12. jul 2012 22:07
11
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2013

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Hareskov »

Hej Thomas

Som lovet en update på faunamarine. Jeg fik mine frag Onsdag, og ja det er nano frags, så de vil ikke kunne ses i din lille balje :T :T . Det sagt så var kvaliteten skam i top, fragmenterne lignede det billed der var på hjemmesiden, og det var pakket forsvarligt ind :GO . Billeder kan du se i min tråd.

Anders


http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=75788" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1760
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

@Anders, super tak for opdatering, kommer med stor sikkerhed at teste en sending når vejret tillader det, håber snart der kommer mere end sommertid.

@Nielsk, I dag havde en af mine forhandlere hjemme 2 stk Centropyge potteri, ULALA en fin fisk, så den største kom med hjem, og det var fedt at se at de fleste ikke engang lagde mærke til at den kom i, nu svømmer den lille diamant i baljen som om den har boet der hele livet, FED fisk!!! Lidt dyr, men kommer at hente den anden på mandag, om jeg bare havde tid i dag ;) Så jeg ringte og bookede den, rart at folk kender igen ens danske brydning så de ved hvem man er.

Det blev også til en enkelt Stenorhynchus seticornis og en Chaetodontoplus caeruleopunctatus.
De havde også en Centropyge multicolor som jeg overvejer selv om den er forjoldsvis grim, ja og dyr...


nielsk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 3592
Tilmeldt: tirs 28. mar 2006 17:06
18
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2006

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af nielsk »

Fedt fedt. Du får en konge fiskesamling


SPS : Stability provides succes
Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1760
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

Ja har de Multicolour på mandag, og den spiser, så kommer den sq med hjem:)

Men det er ikke alt lyseblåt, det begynder at blive ekstremt svært at tage billeder at korallerne, dette var efter 6 forsøg...
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1760
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

Lidt billeder fra i går, mobilen (satans iPhone skidt ville ikke sende dem i går), må ha en huawei 9 SNART!!!!

Mine Chromis lagde æg på bagglasset i år morges, det forklare at Hr Cromis har været lidt ADHD den seneste ugers tid :)
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


Brugeravatar
Hareskov
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 465
Tilmeldt: tors 12. jul 2012 22:07
11
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2013

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Hareskov »

Hej Thomas

Det ser sgu for fedt ud med det bille du prøvede at tage af koraller, dine fisk er sgu smukke.

mvhAnders


http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=75788" onclick="window.open(this.href);return false;
charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af charlie saltvand »

KONGE BALJE :GO :K :W Tykkie aka Dan the man......og evt et par stykker mere (hvis i kan holde lugten af førnævnte ud)......., skal vi ikke fise en tur til den svenske hovedstad snart, hvis ellers Herren tager i mod et par knægte fra stenbroen?

Vil MEGA gerne komme forbi og se dit system “ live” Thomas :beer:


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1760
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

Kan bare anbefale jer en tur til Stockholm, sommeren er herlig (vinter, ikke så meget), det er ikke så langt i bil fra stenbroen, bare i husker at tage med øl :) Jeg har sovepladser til flere end i kan putte ind i 1½ Dansk familiebil.

Tager i med et par fede fragger ja så har i betalning for bensinen også :sneaky2:

Jeg skal så til gengæld varme op grillen, drikke jeres øl og fortælle løgnehistorier til den lyse morgen :beer:


Til sommer håber jeg også jeg er næsten helt klar med min fiskesamling, der er 50 Gobi'er jeg ikke har og en håndfuld kejsere, og sidst men ikke mindst en Achilles. En af anledningerne til at der er muligt er at Bromma Zoo er blevet rigtig gode til at tage hjem meget specielle fisk (der jeg har købt alle fisk den sidste måned), Triton flytter til nye lokaler i denne weekend (og de næste 14 dage) så jeg håber de opper sig med fiskebestanden (det er hvad de lover) og så kan jeg få en lille ny butik til at tage hjem specielle fisk fra DeJong til en fornuftig penge om det behøves. Ulempen er at det er næsten samme pris og jeg kan ikke se fisken inden jeg køber den, så jeg ved ikke om den spiser.
I går da jeg købte fisk var en Apolemichthys trimaculatus påvej ned i posen, men den spiste ikke så den fik blive hvor den var, det samme har jeg med om (store) fisk ikke er aggressive ved fodring, for tager de ikke for sig, så bliver det svært at blive mæt i mit akvarium.

Koraller er desværre sværere at blive klar med, min egen personlige teori er at flere får deres koraller til at overleve, saltvand er ikke så meget hokus-pokus som det har været. Men med en stor levering af nano-frags som Anders fik kan jeg da have grunden på plads inden alt for lang tid, og så skal de bare vokse lidt ;)
Jeg ser utroligt meget frem mod at få en Alkatronic KH måler, når jeg har den og jeg har fyldt på med sand (50 kg ca) så er der ingen anledning til ikke at få hjem sendingen jeg nævnte før :)

Af andre bestilninger jeg har ude er en MAXSPECT GYRE 280 80WATT med controller, er jeg tilfreds med den kommer der med garanti i 1 til, jeg er ikke 100% tilfreds med mit closed-loop system, eller rettere min Tunze waveboks der er for lille til systemet, ja og for grim da den nye model er større end den jeg byggede efter. Så jeg kommer om Maxspec er gode at flytte, eller sælge den. Om den/de så kommer at være på sideglasset eller bagglasset må fremtiden vise, men jeg behøver mere bølge"effekt" i højre side.

Ja og så 10 liters dunke af Core7 Triton method er bestilt. Forbruget går jo op :)


Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1760
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

Test af min nye mobil :)

Piss, kan nu se at ruden skal skrabes...
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


Brugeravatar
AndersBoerglum
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2268
Tilmeldt: søn 13. feb 2011 19:43
13
Postnummer: 9800 Hjørring
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Hjørring-Nordjylland

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af AndersBoerglum »

Imponerende system :-)


Mvh:
Anders Børglum Christensen.
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Tykki »

Jeg er på Charlie . Den arme svensker dør jo af kedsomhed hvis ikke snart der kommer frisk blod!!!!!!!!


Mic4700
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1790
Tilmeldt: søn 8. dec 2013 19:15
10
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2012

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Mic4700 »

Flotte fisk du holder dig Thomas :y hvor meget fodre du ? , og med hvad foder ? Er nysgerrig , da du har flere meget svære fisk i mellem. :GO


Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1760
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

@Anders, mange tak!

@The man :) gør en tur ud af det, tag familien med (og masser af øl), billig hotel for en nat eller to naturligvis :)

@Michael, Jeg fodre ret meget syntes jeg selv, men med mange nye fisk i systemet vil jeg hellere at de er runde og fine end tynde og døde. Så de får pellets 2-3 gange om dagen, det er 4 forskellige, synkende, flydende, større og mindre. Desuden er det nori-tang med flere et par gange i ugen, har 3 forskellige, det er popolært kan jeg love.
Hver dag er der et hovedmåltid, jeg fodre kraftigt med pellets og så smider jeg i ½ plade med fryst, i en periode har jeg brugt Marine-Mix, i dag handlede jeg fodder for over SEK 1000,- så nu bliver det et rigtigt mix :)
De fleste spiser pellets, selv min Moris Idol guffer i sig, alle dværg kejsere ligeledes, det er vel bare mine Barser der ikke rigtig spiser som jeg gerne vil. I dag fik de dog en ½ plade "Marine Quintet" det var en succes!

Og jeg som ikke tror på at overfodre fisk, man er vel blevet klogere efter mange TritonLAB test, PO4 går bare ikke op efter jeg har fået lidt belysning over macroalgerne.


Anders månsson
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 4610
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 23:02
19
Postnummer: 5210 Odense NV
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Anders månsson »

Hvor er det vildt dit akvarie efterhånden... Jeg vil også med til Stockholm!


charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af charlie saltvand »

Anders månsson skrev:Hvor er det vildt dit akvarie efterhånden... Jeg vil også med til Stockholm!
Nix! :T

Ej, det er gas. Vi må finde ud af noget Anders.... hvis du selv kan komme her til djævleøen en fredag eftermiddag, ell lørdag morgen, så kan vi nok godt finde plads til dig :GO

Thomas........ TAK for invitationen, tænker jeg må finde ud af noget med Dan og nu Anders og så aftale det med dig. Du får en PB på et tidspkt :beer:


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Tykki »

Vi skal da ha lille A med. Nørder på eventyr! Det er et akvarie og en mand jeg simpelthen gerne vil se og møde.


Brugeravatar
Stig Jest
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 991
Tilmeldt: tirs 25. maj 2010 14:30
13
Postnummer: 3480 Fredensborg
Saltvand siden?: 1991

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Stig Jest »

Tykki skrev:Vi skal da ha lille A med. Nørder på eventyr! Det er et akvarie og en mand jeg simpelthen gerne vil se og møde.
Hvad med “lille S”? Hvorfor skal han holdes udenfor? :pray:

Mvh. Stig


charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af charlie saltvand »

Hyggeligt Stig, så kan du også være støttepædagog på den gale fiskemand :K

Så er bilen også fyldt op :y

@Thomas, jeg hopper ud af tråden nu mht besøg og kontakter dig og de andre via pb.

Heeeyyy


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1760
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

For næsten prik 2 måneder siden fik jeg hjem en Acropora Tenius Ice-Blue som så ud på billedet her under.

Den blev fragmenteret kraftigt og sat ud lidt forskellige setder i baljen til jeg i dag fjernede dem der stod mindre gunstigt (dårlig lys), ja det er fra samme frag.

Den ene er gået mod det blå, super flot men det er svært at vange da den er bagerst i akvariet, denne står på 20 cm lige under en Sicce lampe.
Den anden lidt i skygge mellem 2 lamper aller bagerst, nu på 40 cm lige under en sicce lampe :)
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af charlie saltvand »

Blærerøv! :y , Ej, den er fed Thomas, som alt det andet :GO :W

Jeg har sendt en pb til dig, Tykki, Stig og Anders vedr en tur til dig :beer:

Vi ses. C


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Anders månsson
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 4610
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 23:02
19
Postnummer: 5210 Odense NV
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Anders månsson »

:grouphug: Roooooaaaadtriiiiiip
Jeg er jo vant til lidt af hvert fra akutmodtagelsen, så håber jeg overlever en god tur med den gale fiskemand :Peace:
Det bliver så fedt!!!


Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1760
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

Ja jeg indleder operation, smukt akvarium i dag så, nu har jeg jo en deadline at holde :)

Skal i weekenden overveje hvor meget korallerna kan nå at vokse om jeg fragger hårdt nu. Altså dem jeg vil skal fylde meget. Det handler om dem på billederne.
Målet er at have et mange store kolonier af samme koral, og ikke den berømte pose med kulørte perler.

Det blev til en xf280 med controller, har allerede bestilt 1 til, den flytter OK med vand og ses ikke specielt meget, den hænger på bagglasset. Nu overvejer jeg om man skulle tilpasse min Tunze wavebox så den kommer at passe til venstre så jeg ikke har nogen pumper i højre side (ja ud over Maxspec pumpen)... Frem med saven.

Et TritonLab må jeg vel også begynde at sende ind hver uge for at det spiller max, og så sætte lystiden op og begynde at fodre med Cobber for at afblege korallerne, alle triks gælder. 6
"Desværre" er der ikke rigtig nogen koraller hverken hos Triton eller Foretagsakvarium der skriger mit navn, hmmm, måske man skulle teste WhiteCorals, nu der ikke er så meget frost i Stockholm længere...
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1760
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

Sidder og leger med min nye Maxspec og styringen, alt for ikke at gå ud i haven og arbejde lidt i dag, dagens første rigtige forårsdag, dagen hvor jeg håber det sidste sne forsvinder, eller i morgen.

Pumpen havde fjernet sand i nat så vi var bestemt ikke venner og jeg sad og eksperimenterede med hvor meget styrke jeg kunne have uden at den fjernede sand, under 60% er jo ikke godt nu man købte den største de laver, men OK så larmer den ikke meget.

Testede alle de program de er, og nu står den på "pulse mode" 60& i 0,5 sekunder, og halløj, jeg fik en bølge :)
Skal lege lidt med at helt fjerne/slukke min wavebox og under næste uge kommer nr 2 fx280 som jeg forventer kan forstærke bølgen så jeg får den ønskede effekt i akvariet.
Ret go pumpe om det virker og de ikke bliver slidt som den første gyro jeg havde.


charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af charlie saltvand »

Jeg har været glad for min GYRE. Den store af den 1model, den lavede en fin stående bølge i min balje der var 150 cm lang. Når der skulle ryddes op satte jeg den på konstant flow 90%, så skabte den en kæmpe GYRE i hele baljen. Fin pumpe IMO....


Vi ses, Thomas :W


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Anden
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2485
Tilmeldt: lør 23. aug 2014 07:04
9
Postnummer: 4330 Hvalsø
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Anden »

Du må snart lave en video og ligge ud så vi kan se akvariet "live"


Billede
Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1760
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

Jeg skal overveje en video, jeg har dog fragget en del så PT er det en masse lim der ses bedst ;) ja vi og vores I-lands-problemer.

I dag fik jeg hjem lidt nyt som skal have en kraftig tur med saksen en af dagene...

Billederne er af samme koral (3 forskellige naturligvis) det fra siden er mine, jeg ser jo ikke på korallerne oppe fra.
Jeg er rigtig glad for denne sending også, det bliver til rigtig mange rigtig små pinde der skal limes :) planen er at alle skal være i samme område så de kan sprede sig som en koloni.

De nye er 2 stk SSC og en MONTIPORA DANAE BLOODRED, havde engtlig bestemt mig for at der ikke skulle i nogen Montipora, men denne var lidt for fin.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1760
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

Et spørgsmål, jeg skal i weekenden(i dag) i gang med saksen igen, jeg undre hvor mon det er bedst at klippe, selve korallen er jo limet på plads og den er begyndt at gro over limen.
Så hvor hårdt skal man gi i krig for at korallen bliver finest hurtigst igen, har markeret mine ideer.

GUL: Klippe helt ind til benet, så jeg får lange fragger.
BLÅ: Klippe så langt ude det er muligt, så fraggerne bliver meget små.
RØD: Lagom som man siger i swea :)

Fordele og ulemper ved de forskellige metoder om der er nogen??????
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Carsten »

Thomas fra Stockholm skrev:Et spørgsmål, jeg skal i weekenden(i dag) i gang med saksen igen, jeg undre hvor mon det er bedst at klippe, selve korallen er jo limet på plads og den er begyndt at gro over limen.
Så hvor hårdt skal man gi i krig for at korallen bliver finest hurtigst igen, har markeret mine ideer.

GUL: Klippe helt ind til benet, så jeg får lange fragger.
BLÅ: Klippe så langt ude det er muligt, så fraggerne bliver meget små.
RØD: Lagom som man siger i swea :)

Fordele og ulemper ved de forskellige metoder om der er nogen??????
Jeg ville lade den vokse en del mere før end jeg ville gå igang med at fragmentere den.
Med mindre den er ved at dø, så kan det ikke gå stærkt nok


Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1760
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

Med tiden skal den nok blive rigtig stor igen, men lad os lege med tanken at den skal klippes (da jeg vil have den til at dække et stort område, flere kolonier), så spørgsmålet er hvordan man klipper den så den bliver fin igen hurtigst muligt?


Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1760
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Mit 2.5 m^3 byg, "no limits" i Stockholm

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

Chop chop, dette er de nye.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


Besvar

Tilbage til "Akvarier 801+ Liter"