- Her er lampen kommet midlertidigt op og hænge, før mailing indv.

- Fligene i midten er til Lumenarc mini. Samme flige hviler T5 fatningerne i...

- El arbejde fortsat:William Jr skrev:Lidt mere El arbejde:
- Dette virvar af ledninger samles i stik bag gruppetavle:
- Og ledes i denne imellem lampetop og sumpkabinet:
Ja velkommen skal du nu være Flemming i "storforbruker strøm klubben" du også fremoverWilliam Jr skrev:Tusind tak Niels.![]()
- Jeg fik desværre heller ikke mit uden om måleren...
- Ha Ha, takker...Knut-Arne Berg skrev:Ja velkommen skal du nu være Flemming i "storforbruker strøm klubben" du også fremoverWilliam Jr skrev:Tusind tak Niels.![]()
- Jeg fik desværre heller ikke mit uden om måleren...![]()
Her hjemme ser jeg vi nu at el-leverandøren våres har lagt ind ett "forventet"årsforbruk her hjemme på nesten 28000 KW...på leiligheden våres..![]()
![]()
![]()
Merker godt forskjell på fra jeg konverterte fra "sukkervand" til Saltvand" ja...
Men det er jo en utrolig fasinerendes hobby vi har da,og blir å skjære ned på andre luksusgoder,ikke noen vei utenom her nei..
Og jeg drikker jo som fortalt før bare Pepsi Max,så har vel ikke så mye å hente på å skjære ned på bajer forbruket heller nei..
- Lidt mere detalje lampetop:William Jr skrev:- El arbejde fortsat:William Jr skrev:Lidt mere El arbejde:
- Dette virvar af ledninger samles i stik bag gruppetavle:
- Og ledes i denne imellem lampetop og sumpkabinet:
Forbindelse imellem lampetop og sumpkabinet
Kabelføring lampetop
- Almindeligt virvar i forberedelsen af kabelføring på lysrampe...
Måske kommer der strøm på imorgen!
- Der mangler "bare det sidste"William Jr skrev:Om alt går planmæssigt så kommer der lys på iaften...
- Claus kommer med sumpen først i næste uge. Så snart den er koblet på, så hælder jeg vand i... Jeg kan desværre ikke give et mere præcist svar!exzos skrev:Hvornår var det planlagt der skal vand i ?
Okay super det glæder jeg mig til at seWilliam Jr skrev:- Tusind tak Marco.
Om alt går planmæssigt så kommer der lys på iaften...
Peters1 skrev:Det er sku det man kalder "fluekneppet"Det ser bare rigtig godt ud og jeg glæder mig sku helt til at se mere
- TakkerPeters1 skrev:Yeps fluekneppet er bestemt et kompliment, så jeg er glad for at se du fortsætter
- Tusind tak HvidtfeldtHvidtfeldt skrev:Det er en fryd at følge det her akvarie. Hverdag er der sket noget nytOg så er det sjovt at følge en der ved hvad han laver!
- Uhh, nej... Det lyder ikke for godt med dette reefkeramik!!Knut-Arne Berg skrev:Ser veldigt fint ud ja Flemming![]()
Bare ikke ødelegg det siste nu med keramik,da
jej...
AndersNT skrev:Glæder mig til at se det med vand i !
- Tusind tak BrianBrian skrev:Det bliver så gennemført det der !
Det bliver spændende at se det med noget vand i