"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Fat-Donnie’s Reefer 350 - Warpaint scoly redning..!!

Forum for Akvarier 251 -> 500 Liter
Brugeravatar
Fat_Donnie
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 534
Tilmeldt: tors 10. mar 2011 01:40
13
Postnummer: 2605 Brøndby
Saltvand siden?: 2011

Re: Fat-donnie’s Reefer 350 - Warpaint scoly redning..!!

Indlæg af Fat_Donnie »

Godaften d’herrer... jo tak, kampen fortsætter - det er jo først en rigtig succes, hvis man kan holde sådan et dyr over længere perioder / år tror jeg. :beer:

Hjortepenis? Haha almen lps foder og frost fra Decocean har sku været nok til at klare skærene so far. :beer:
Har dog hørt, dyrepenis i risvin gør underværker for den aldrende mandlige krop, hvis den indre chi flamme er falmende.... haha
Tror sku jeg kan få alle mine kirurger til at formere sig, hvis jeg laver en gang hjortepenis i vodka og fyrer i baljen. Modvirker nitrat samtidig med glade fisk med ordentlig stådreng!! :T


Red Sea Reefer 350L, ATI Sunpower Dimmcomp 6x39W, Jebao RW8 Propeller Pump, Nyos Viper 3.0 Return Pump, Coral Box D700 Skimmer, Grotech Tech 3.0 Dosing Pump - Decocean Bailing.
Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4551
Tilmeldt: søn 6. jul 2008 20:23
15
Postnummer: 2760 Måløv
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Fat-donnie’s Reefer 350 - Warpaint scoly redning..!!

Indlæg af Nicki Henriksen »

Anders månsson skrev:Godt gået !!!
Poul hvor finder du hjortepenis og hvordan knuses denne... Smider du den i fryseren så den krystalliseres og derefter smækker du din hårdtpumpede popo ovenpå, så den eksploderer i tusinde stykker...
Ja det er præcis sådan Poul han gør det, videoen ligger på nettet :)


Godt arbejde med den scoly :GO


Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Fat-donnie’s Reefer 350 - Warpaint scoly redning..!!

Indlæg af PoulD »

Anders månsson skrev:Godt gået !!!
Poul hvor finder du hjortepenis og hvordan knuses denne... Smider du den i fryseren så den krystalliseres og derefter smækker du din hårdtpumpede popo ovenpå, så den eksploderer i tusinde stykker...
Ser du aldrig B film? Hør lige Steven Seagal i dette klip fra 'the glimmer man':
[video][/video]
Og m.h.t. til tilberedelsen . . . nu bliver det virkelig klamt . . . den skal skæres af mens dyret stadig er i live, hvorefter en kinesisk kvinde snitter den i tynde skiver og tørrer dem i solen . . . værre end ubåds-Madsen . . . læs selv: https://en.wikipedia.org/wiki/Deer_penis" onclick="window.open(this.href);return false;


I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Anders månsson
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 4610
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 23:02
19
Postnummer: 5210 Odense NV
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Re: Fat-donnie’s Reefer 350 - Warpaint scoly redning..!!

Indlæg af Anders månsson »

Fuck og jeg troede at jeg som nurse havde set mange syge ting...


Palaarsuaq
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 330
Tilmeldt: lør 28. okt 2017 11:29
6
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2018

Re: Fat-Donnie’s Reefer 350 - Warpaint scoly redning..!!

Indlæg af Palaarsuaq »

Super flot akvarie. Jeg er lidt nysgerrig på at høre om din fiskebestand, hvordan ser den ud nu? Jeg har selv et reefer 350 så det er altid sjovt at se hvordan andre gør det.

Hilsen Alex


Besvar

Tilbage til "Akvarier 251 -> 500 Liter"