Udstyr:
Display tanken måler 120x60x40 (LxBxH)
Overløbet består af 3 gennemføringer. Retur, hovedrør samt sikkerhedsrør.
Tunze 6045
Tunze 6025
DIY LED lampe bestående af 24 x 3w CREE dioder. 6 Royal Blue, 6 Blue, 8 Neutral White, 2 Røde samt 2 UV. De trækkes af 2 stk. LPF-60d-48. Alle "farvede" dioder er på én driver og de hvide er på én driver - begge monteret med pot-meter og kører pt. begge drivere på 100%.
Sumpen består af et standard 128L på 80x40x40
Sumpen er delt op i 3 rum. Skummerkammer -> boblefælde -> refugie -> returkammer.
Net-Jet 1700 Retur pumpe
150W Jäger varmelegeme
Tunze 9410
Hjemmelavet osmolator (Ikke monteret endnu)
Skabet består af to køkkenskabe, som er lydisoleret og forstærket. Jeg har sat skabet oven på en 10mm flamingo plade for at slippe for lidt resonans fra skummeren. Der er monteret kontakter ved lågerne, så når de åbnes, tænkes der LED strips, så der kommer lys i skabet.
Lampekassen er lavet således, at man kan åbne op for hele fronten og nemt komme til i akvariet hvis der skal renses ruder eller tilføjes nye koraller

Vandet er taget direkte fra vanden og saltet er fra DeJong marinelife - et omvendt osmoseanlæg er på ønskelisten, men kørte også det gamle med hanevand og det gik ellers rigtig godt, så nu må jeg se.
Levende:
2 x Amphiprion ocellaris
1 x Centropyge bispinosus
4 x Tectus fenestratus
1 x Babylonia spirata
Planen er at anskaffe mig en G. loreto samt en C. strigosus eller Z. flavescens og når akvariet har fået en god bestand af pods, vil der kommer en mandarin

Koraller:
Euphyllia yaeyamaensis (Lys med neon grønne/gule spidser)
Euphyllia parancora (Tror jeg nok, ret mig gerne hvis det er helt i hegnet - Grøn med lilla spidser)
Ricordea florida (Grøn)
Zoanthus (Orange med lys gul midte)
Montipora (Fik dem af Benjaminkn herinde fra, jeg er ikke så meget til SPS, men de får lige en chance til at komme oven på igen)
Ja, listen er ikke ret lang, men jeg er ude efter farverige zoa's, rhodactis, samt ricordea.