"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

NP Biopellets

Forum for nye som gamle produkter samt beskrivelser og anmeldelser her af.
Besvar
kanstrup
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 641
Tilmeldt: søn 9. mar 2008 17:00
16
Postnummer: 4220 Korsør
Saltvand siden?: 2002
Geografisk sted: Vestsjælland

NP Biopellets

Indlæg af kanstrup »

Er der nogen herinde der med succes, bruger NP reducing biopellets?
OBS! Jeg efterlyser ikke folk der har kørt med det i 14dage! Vil gerne høre fra en som har kørt med det i 100år og stadig bruger det fordi....? :-)
Senest rettet af kanstrup søn 29. maj 2016 10:30, rettet i alt 1 gang.


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: NP Biopellets

Indlæg af Carsten »

Hvis du laver en søgning på forum, så er der 63 sider med henvisninger til ordet. Noget er selvfølgeligt irrelevant, men mon ikke der også er noget imellem du kan bruge.


kanstrup
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 641
Tilmeldt: søn 9. mar 2008 17:00
16
Postnummer: 4220 Korsør
Saltvand siden?: 2002
Geografisk sted: Vestsjælland

Re: NP Biopellets

Indlæg af kanstrup »

Carsten skrev:Hvis du laver en søgning på forum, så er der 63 sider med henvisninger til ordet. Noget er selvfølgeligt irrelevant, men mon ikke der også er noget imellem du kan bruge.
Jeg har prøvet at søge på det. Men syntes det er nogle halvdøde tråde hvor folk ikke har fulgt op på dem efter de er startet eller vil starte en pellet reaktor op. Så jeg kan ikke rigtig blive klog på om folk har haft succes med at bruge dem?


Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: NP Biopellets

Indlæg af Lord Mike »

kanstrup skrev:
Carsten skrev:Hvis du laver en søgning på forum, så er der 63 sider med henvisninger til ordet. Noget er selvfølgeligt irrelevant, men mon ikke der også er noget imellem du kan bruge.
Jeg har prøvet at søge på det. Men syntes det er nogle halvdøde tråde hvor folk ikke har fulgt op på dem efter de er startet eller vil starte en pellet reaktor op. Så jeg kan ikke rigtig blive klog på om folk har haft succes med at bruge dem?
Enig, har selv siddet i samme situation fornyeligt. Men jeg satte mit filter til igår med biopellets så må tiden vise om det virker på den lange bane.


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: NP Biopellets

Indlæg af Carsten »

Kan huske at da de kom på markedet, var der en del som brændte fingerne på dem. De brugte alt for meget alt for hurtigt. Med det resultat at værdierne susede ned, og tog korallerne med.
Hvordan det gik siden hen har jeg ikke rigtig nogen ide om.


Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: NP Biopellets

Indlæg af Lord Mike »

Carsten skrev:Kan huske at da de kom på markedet, var der en del som brændte fingerne på dem. De brugte alt for meget alt for hurtigt. Med det resultat at værdierne susede ned, og tog korallerne med.
Hvordan det gik siden hen har jeg ikke rigtig nogen ide om.
Det er stort set også hvad jeg har kunne finde og er da også selv startet op med den mindst anbefalede mængde pr 100 liter, så kan der efterfølgende altid tilsættes mere til reactoren.


Besvar

Tilbage til "Produktgennemgang"