"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Blæsere til maxspect 180w lamper

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Blæsere til maxspect 180w lamper

Indlæg af charlie saltvand »

Hep.

Jeg købte i efteråret 3 stk brugte maxspect 180w led lamper til den lange nye balje.

Har haft test kørt dem lidt, de bliver lidt varme og blæserne snurre MEGET dårligt rundt, ell slet ikke :BA

Hvor har i andre købt nye blæsere, og er de termostat styret?

På forhånd tak :GO


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Mikas
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1948
Tilmeldt: tors 11. feb 2010 17:02
14
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2009

Re: Blæsere til maxspect 180w lamper

Indlæg af Mikas »

Er du sikker på at de fejler noget ? Har ik oplevet at mine har været tændt nogle gange?

Sakset fra nettet
Marine Depot: Passive Cooling The Razor Lighting system is designed to be 100% cooled passively. The body of the Razor is crafted entirely in aluminum, serving as a large heat sink. Together with an ingenious aerodynamic design, cool air is channeled through the bottom of the fixture and heat is dissipated through the aluminum chassis. Pre-installed and temperature-controlled fans that turns on only when the temperature rises past 120F.


Hvis det ikke er meningen at man skal have en snack om natten.
Hvorfor er der så lys i køleskabet?
charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Blæsere til maxspect 180w lamper

Indlæg af charlie saltvand »

Takker Mikas.

Jeg gav lamperne fuld spade, for at tjekke dem. 120F svare ca til 48.8888 grader C.

Én af blæserne drejede rundt, eller forsøgte på det. Den var/er skæv og jeg tror lejet er rustet op..... Hmmm


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Blæsere til maxspect 180w lamper

Indlæg af Carsten »

charlie saltvand skrev:Takker Mikas.

Jeg gav lamperne fuld spade, for at tjekke dem. 120F svare ca til 48.8888 grader C.

Én af blæserne drejede rundt, eller forsøgte på det. Den var/er skæv og jeg tror lejet er rustet op..... Hmmm
Er helt sikker på at Decocean har nye blæsere på lager.


Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"