"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

bluestreak cleaner wrasse forsvundet?

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
Baunsreef
Rev hummer
Rev hummer
Reactions:
Indlæg: 34
Tilmeldt: man 18. jan 2016 00:41
8
Postnummer: 4220 Korsør
Saltvand siden?: 2016

bluestreak cleaner wrasse forsvundet?

Indlæg af Baunsreef »

I forgårs købte jeg en bluestreak cleaner wrasse, som da den kom i gemte sig i en sten og sov der. I går var den ude det meste af dagen og svømmede glad og tilfreds rundt og spiste fint da jeg fodrede den.. Men hen af aften forsvandt den sporløst! Og er ikke kommet frem siden!! Da jeg vidste de var gode springere kiggede jeg i overflow boksen og rundt omkring akvariet, men fandt intet.. Er der nogen der har nogle bud på hvor den kan være??

Alle vand værdierne er iorden og har hverken store eller små rovfisk..
Vh. Magnus
Vedhæftede filer
bluestreak cleaner wrasse
bluestreak cleaner wrasse
image.jpeg (12.4 KiB) Vist 1628 gange
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: bluestreak cleaner wrasse forsvundet?

Indlæg af PoulD »

Jeg havde sådan en fætter som efter jeg havde haft den i et par år, pludselig begyndte at springe. Jeg så det aldrig, men jeg måtte fiske den op af overløbskassen et par gange. Jeg TROR det var min A. achilles som af og til syntes den blev for nærgående og derfor jagede den væk. En dag jeg kom hjem fra ferie kunne jeg ikke finde den. Det viste sig den var sprunget direkte over i det tørlagte sikkerhedsrør.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Baunsreef
Rev hummer
Rev hummer
Reactions:
Indlæg: 34
Tilmeldt: man 18. jan 2016 00:41
8
Postnummer: 4220 Korsør
Saltvand siden?: 2016

Re: bluestreak cleaner wrasse forsvundet?

Indlæg af Baunsreef »

Jeg har desværre også lige fundet den... Den var blevet taget af en gorilla krebbe som jeg ikke vidste var i akvariet.. Fik den selvfølgelig fjernet med det samme!!
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"