"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Køb i Tyskland

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Amazonas
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 120
Tilmeldt: ons 10. jan 2018 19:46
6
Postnummer: 5500 Middelfart
Saltvand siden?: 2010

Køb i Tyskland

Indlæg af Amazonas »

Er der andre har prøvet det her ?

Vi købte en rimelig stor ordre vel White corals i Tyskland , det der kom var super kvalitet men der var ikke alt ring med...

Ok vi fik en mail med at man kunne købe mere til uden det kostede eksta.
Det bar vel egenligt et godt tilbud, eller ?

Der gik et par uger inden de havde det vi havde bestilt og betalt forud, no problemos so long .

I den tid der var gået var der i vores mailboks kommet masser,af coraller og andre lækre sager, og indrømmet masser var kommet i ordre betalt efter det var kommet i vores ordreboks.

Så kom dagen hvor de skulle sende ordren, var næsten spændt til bristepunktet over modtagelsen, men hvad skete ?

Betal 95 euro i fragt (selvom jeg nok har fået mindst 20 mail med fri fragt) eller du vil ikke få dine betalte vare..

Utroligt men har selvfølgelig afbestilt alt dernede fra


Flem1
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 125
Tilmeldt: tirs 19. feb 2013 08:25
11
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2009

Re: Køb i Tyskland

Indlæg af Flem1 »

Jeg har aldrig haft det problem med White. Har faktisk lige bestilt til levering på torsdag, hvor jeg i flere omgange er blevet fristet til at købe ekstra koraller, hvor jeg blot har henvist til det første ordrenummer.
Mvh
Flemming


Amazonas
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 120
Tilmeldt: ons 10. jan 2018 19:46
6
Postnummer: 5500 Middelfart
Saltvand siden?: 2010

Re: Køb i Tyskland

Indlæg af Amazonas »

Flem1 skrev:Jeg har aldrig haft det problem med White. Har faktisk lige bestilt til levering på torsdag, hvor jeg i flere omgange er blevet fristet til at købe ekstra koraller, hvor jeg blot har henvist til det første ordrenummer.
Mvh
Flemming
Ka det car egenlig det der lokkede os
Men hvis vi ville have det eksta vi havde bestilt og betalt bar det lige godt 100 euro eksta,,,,


Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"