"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Red Sea Reefer 170

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Carsten7000
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 5
Tilmeldt: lør 25. jan 2014 14:45
10
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2014

Red Sea Reefer 170

Indlæg af Carsten7000 »

Hej alle.

Er der nogen der kender en god tysk forhandler hvor RS Reefer kan købes ? Tænker der er lidt penge at spare ved at købe syd for grænsen.

Og er der evt nogen som har erfaring med Innovative Marine akvarierne ?

Jeg kan godt lide designet på både RS reefer og Innovative Marine men når man læser på forskellige fora lyder det til at Red Sea får flere plusser.

Akvariet skal stå på min datters værelse og skal ikke være større end max 200 liter.

Mvh Carsten


tim_rn
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 411
Tilmeldt: fre 9. sep 2016 09:41
7
Postnummer: 2300 København S
Saltvand siden?: 2016

Re: Red Sea Reefer 170

Indlæg af tim_rn »

Innovative Marine og Red Sea Reefer er i min verden vidt forskellige akvarier.

IM har selvfølgelig netop lanceret med ekstern sump, men jeg tænker du har kigget på de "klassiske". Det er jo indbygget sump, mens Reefer-serien er med sump i skabet. Du skal altså have skabet med her.

Så det kommer an på hvad du/I er til og hvor simpelt et setup det skal være. Så jeg ved ikke helt hvilke plusser du tænker på. Men Reefer er virkelig populært, og især sumpen er jo for mange et kæmpe plus.

Nå, men det var selvfølgelig heller ikke det du spurgte om. ;) Pas på hvor det kan købes, der er flere danske forhandlere der har sørget for et par gode priser. Hvis du vil bevæge dig syd på i forhold til Innovative Marine så er der et par steder der sælger IM akvarierne til småpenge i et forsøg på at slippe af med resten af deres lager. ( http://www.aquadepot-europe.com/?Action ... ive+marine" onclick="window.open(this.href);return false; )


Brugeravatar
kalmar
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 271
Tilmeldt: man 3. apr 2017 21:47
6
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2017

Re: Red Sea Reefer 170

Indlæg af kalmar »

Deepocean (Dansk) er faktisk ret billig og er endda inkl. levering.
http://www.deepoceanshop.dk/reefer-nano-sort.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Der kan dog gå lidt lang tid før det dukker op, også ud over hvad oprindeligt er lovet. Det er ihvertfald sket før.


Lars
Red Sea Reefer 350, Razor R420R 300W 16K, Red Dragon Mini 2500, Tunze cirkulation, BK180 skummer, GHL Profilux 3.1ex, GHL Doser 2
Carsten7000
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 5
Tilmeldt: lør 25. jan 2014 14:45
10
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2014

Re: Red Sea Reefer 170

Indlæg af Carsten7000 »

Takker for svarene :-)

Jeg tror det bliver et Reefer 170, så vil kigge efter et godt tilbud på det akvarie


Brugeravatar
Mikas
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1948
Tilmeldt: tors 11. feb 2010 17:02
14
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2009

Re: Red Sea Reefer 170

Indlæg af Mikas »

Jeg ville til en hver tid vælge dansk nu hvor deepocean matcher tyske priser.
Dansk garanti er altså lidt vente tid værd :)


Hvis det ikke er meningen at man skal have en snack om natten.
Hvorfor er der så lys i køleskabet?
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"