Min test viste 0,16

Efter som det er første gang jeg prøver det, kan det så godt passe den er så høj, det skal lige siges jeg døjer med alger i forvejen og har kørt med rowa i ca 3 uger
Lidt for meget???Morten1990 skrev:bruger 1dl rowaphos til 270 litervand. ved det er lidt for meget.
Undskyld lån af trådCarsten skrev:Lidt for meget???Morten1990 skrev:bruger 1dl rowaphos til 270 litervand. ved det er lidt for meget.
Tværtimod det er for lidt!! Og det viser dine værdier jo også med stor tydelighed.
Som sammenligning, så bruger jeg 1 liter Rowaphos til ca1200 liter incl. sump. Og det kun til at vedligeholde po4 niveauet.
Rowaphos kan ifølge vejledningen på dåsen binde 25 gram fosfat pr. kiloMarco R skrev:Undskyld lån af trådCarsten skrev:Lidt for meget???Morten1990 skrev:bruger 1dl rowaphos til 270 litervand. ved det er lidt for meget.
Tværtimod det er for lidt!! Og det viser dine værdier jo også med stor tydelighed.
Som sammenligning, så bruger jeg 1 liter Rowaphos til ca1200 liter incl. sump. Og det kun til at vedligeholde po4 niveauet.![]()
Hvor længe holder denne liter så, "kun" en måned eller?
Synes, at folk dosere meget forskellige mængder af dette Rowa. Har lige købt Rowa igen. Er der en tommelfingerreget?